658 visninger
|
Oprettet:
MDS aktivsub - Er det noget værd?? {{forumTopicSubject}}
Er sådan en aktiv bas noget at smide penge efter?
http://carsound.dk/produkt.asp?id=9448&pk=27&produkt=MDS_SAS12
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 276 Svar: 3.762
Nu skal manden nok ikk være med i en konkurrence. Og da et normalt menneske nu synes sådan noget som jbl spiller okay, så vil jeg nu ikk mene at den her sub skulle være dårlig..
Det er en god løsning hvis du vil have det til at fylde lidt og være let at smide på..
Og det er mds, så helt ringe kan det nu heller ikk være
jun 2011
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 34
okt 2007
Tror ikk du ved noget om hvad der bliver solgt mest af på markedet..
Du siger det er lort.. Giver dig helt ret, men kender sindsygt mange folk som er pisse glade for et komplet renegade de har købt eller mds for den sags skyld.
Men ja ved siden af mit audison anlæg så er det jo bare skrammel.. Man kan tydelig høre forskel.. Og det er ikk engang fordi mit er meget dyrre end hvad de giver for det.. 100% holder jeg med dig..
Troede du var en af de der typer (jeg har været med i en konkurrence så jeg kender til alt) sorry hvis jeg fejlbedømt dig.
Men tænk over det hvis han så skal smutte ud og købe et fornuftigt anlæg så bliver det mindst 4000kr med forstærker og sub og ledninger..
Istedet for det kan han klare det for 2700 og det vil sikkert også gøre ham glad nok..
Forstår du min pointe?
okt 2007
Jeg antager at når han kommer og spørger om hvordan den spiller så må det betyde at han leder efter noget der ikk fylder meget, let at sætte op og billigt da det jo neptop er hvad den er.
Kan se du antager noget helt andet, men så skal manden også ud og ofre en del mere på tingene..
Hvis han kigger efter noget brugt så ja, så er det det en bedre løsning. Men det nævnte du intet om til at starte med
okt 2007
De stoler på sælgeren og så tror de at det ikk rigtigt er muligt at finde noget bedre... Tror så også de heller ikk går op i lydkvalitet eller noget specielt overhovedet..
Bare folk der vil have bedre anlæg end standart anlæg..
Det er folk der i bund og grund er ligeglad med anlæg så de køber bare et og naah så er det bare det...
okt 2007
Lad os bare lade den ligge..
Det med alpinen er et super godt bud.. Folk jeg kender er total oppe at køre over alpines type s og type r hvor det er 100% sikkert at du kan finde noget bedre til prisen.. Men det er jo mærkevare osv Så det fortrækker nogle mennesker, desværre..
Hvad synes du om din p88RS?? Har nemlig lige anskaffet mig en
okt 2007
Synes også den er sindsyg fed den radio
Smid dog et komponentsæt i fordørene så du kan få lidt ud af din 88er
okt 2007
Kender det godt. Lever selv af su og lidt arbejde ved siden af.. Køber alt anlæg brugt osv
Ny bil er også nice
MDS aktivsub - Er det noget værd??