{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

Hvad ville i vælge - budget 8000,- {{forumTopicSubject}}

Godaften smiley

Jeg har fornylig anskaffet mig en lille Citroen Saxo, men der mangler virkelig noget ordenlig anlæg i den.
Jeg vil højest smide 8000,- efter det. HU/radioen har jeg allerede, som er en Pioneer DEH-3300UB, som jeg gerne vil lade være en del af det "nye" anlæg.
Jeg er derfor på udkig efter et sæt 5,25" til fordørene, evt. komponentsæt, et sæt 6x9, da der er skåret ud til dette i hattehylden og så en 10 eller 12" sub inkl. forstærker.
Det skal helst være en blanding af god lyd og godt med tryk fra sub'en.

Nogen der har nogle ideer til, hvad jeg skal invistere i ? (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville i vælge - budget 8000,-
  • #1   17. nov 2011 Du ska ik ha 6x9 når du ska ha en sub bagi...

• #2   17. nov 2011 har set at han ved knot.dk har tilbud på nogle lækre morel højtalere, det er i hvert fald kram...
    Ellers har de en masse demo udsalg ved LFaudio.dk der kan du også få noget rigtigt lækkert udstyr for de penge smiley

• #3   17. nov 2011 Jeg ville nok opgradere min HU hvis jeg skulle smide så mange penge i anlæg, men ellers prøv at kigge på rainbow serierne fra carsound, de spiller altså skide godt.
    Magnat har også nogle af deres høje serier der er helt ok, de er meget konsekvente i bassen så der kan du få pumpet noget stål hård bas igennem hvis det er det du leder efter.

Ellers er Alpine også ok, Hertz eller andre af de lidt bedre mærker.

• #4   17. nov 2011 6x9" er fint nok til at give lidt baggrundsstøj, om man skal have dem eller ej, er jo religion smiley

Jeg syns personligt bassen bliver alt for tung bagfra, hvis ik der følger lidt lyd med...

• #5   17. nov 2011 Altså en lille saxo har ikke behov for 6x9 hvis der er baghøjtalere i dørene, men jeg ville nok pille dem fra og satse på 6x9 samt en bass.

Evt. law et konkret flow af bass, men hvad hører du ??

Hvis det er hardstyle og tekno så skal du ikke sidde og tænke på kvalitet i højtalerne, så skal du bruge pengene på kabler, kondensator måske, stor motherfucker bass og en hård basskasse.

Men er det rock, pop osv. så skal du over i kvalitetshøjtalere og en mere mild basslyd, hvor bassen ikke stjæler lydbilledet, men akkompanerer det.

Det er lidt svært.

• #6   17. nov 2011 Det vil nok mest være den førstenævnte genre du omtaler (:

• #7   18. nov 2011 ville smide JL-audio. i foran. og så en JL 12" i slotportet kabinet og så en god 4kanals. (evt jl´s) så man godt kørende og har hørt sub´en ene del gange og brokoblet på en 4kanals er den stadig kraftfuld

Kommentér på:
Hvad ville i vælge - budget 8000,-

Annonce