{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig ang. et samlet bilanlæg
  • #1   19. nov 2011 Du kan jo prøve at gå ind og se nyprisen på nettet, og så vurdere om det er i god nok stand til at du vil betale 2000,- for det (:

  • #2   19. nov 2011 jaa det skal jeg gøre da..

    Men spiller sættet godt sammen ?


  • #3   19. nov 2011 Radioen er i hvert fald ganske glimrende. Den koster ca. 8000 fra ny. Men tjek priserne på tingene, og se om det er noget du kan bruge.

  • #4   19. nov 2011 Frederik H

    Du kan få en P99rs for 8777 smiley mener carsound solgte de sidste p88ere ud til omkring 2500-2800..

    Men hvis radioen er i god stand plejer de at gå for 1500-2000 brugt.. Kører selv med P88rs og sys selv det er kongeradioen.. skifter den ikk ud før den går i stykker smiley

    Og når du for 2 10ere oven i hatten med en forstærker der kan få det til at spille vil jeg da helt klart sige det er et røverkøb for pengene hvis grejet virker.. Mener dog det er en 6-kanals forstærker, men ville umiddelbart sige den sagtens ville kunne få de 2 10ere til at spille ganske fornuftigt..


  • #5   19. nov 2011 Hvis de er solgt for så få penge, kan jeg ikke forestille mig det har taget lang tid at få dem solgt. For det er en fed radio. Spiller virkelig godt.

  • #6   19. nov 2011 Jeg ville købe det pr omgående,

    De enkelte komponenter er gode. og jeg vil også mene at det arbejder sammen på en rigtig fornuftig måde hvis du sætter det ordentlig sammen.

    Den head unit er konge men har ik usb.

    husk for alt i verden at lave en rigtig god stel til din forstærker.
    for hvis du ik husker dette vil du brænde stelbanen af i radioen og så er det lige pludselig ik særlig sjovt at høre musik. det støjer.

    men hvis jeg var dig ville jeg høre det spille eller sådan noget for at tjekke at alle udgange osv fungere.


    God fornøjelse med det smiley


  • #7   19. nov 2011 Tak til jer alle for jeres indlæg..

    hjælper meget da jeg ikke har den store viden ang. bilstereo..

    /~Hauerslev~\ =
    hvordan laver man en god stelbane ?


  • #8   19. nov 2011 Det gør du ved at trække et kabel fra din radio ned på bilens karroseri. Og husk at skrabe maling af, der hvor den skal sidde.

Kommentér på:
Hjælp mig ang. et samlet bilanlæg

Annonce