Orginal anlæg og sub problemer. {{forumTopicSubject}}
Jeg har en bil med orginal anlæg som jeg ville have noget mere lyd i det gjorde jeg ved at købe en Alpine MRP-F300 4 kanals og en Ground Zero hygrogen 4 " højtaler og 2 Raptor 6 " subwoofer.. Men nu er problemet så at jeg kan fint trække højtalerne rundt men jeg kan ikke få liv i bassen den køre op og ned i lyden konstant eller også spiller den slet ikke.. Men er der ikke nogen løsninger på det man kan gøre ?? uden det skal koste flere 1000 kr og hvor jeg stadig kan køre med den opsætning ? Grunden til denne forstærker var fordi den har high input...
Det er lidt træls for fik afvide at jeg med denne opsætning godt kunne få det til at virke uden problemer og nu vil basser slet ikke spille det er godt nok træls.
ALLE råd og erfaringer er velkommen... Jeg har ikke forstand på det her og må selv smide håndklædet i ringen da jeg simpelhen ikke kan forstå hvorfor den ikke bare gør som den skal da den jo godt kan spille højtalerne op uden nogen som helst problemer og det klare den godt og det lyder godt.. Men den kan ik få liv i basserne.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Orginal anlæg og sub problemer.