{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af radio
  • #1   12. feb 2012 Jeg ville klart vælge enten en JVC eller en Alpine. - Synes efterhånden at pioneer har alt for mange problemer med deres skærme, at der kommer en løs forbindelse et eller andet sted i dem.

  • #2   12. feb 2012 Pioneer er kun gode til at trække radiosignal ned... Hehe

    Jeg ville også gå efter en Alpine HU...


  • #3   12. feb 2012 Det var da noget af nogle fejlbedømmelser i kommer med der... har i eventuelt noget der kan bakke op omkring at Pioneer har løse forbindelse og trækker radio signalet ned... ??

    det eneste problem Pioneer har er dårlige montører der så giver Pioneer skylden fordi de ikke magter at installere det ordentligt...

    til trådstarter:
    begge radioer er billige... jeg ville gå efter den til 999kr da det er en mindre dårlig radio end den til 699kr...


  • #4   12. feb 2012 mikkel, siger heller ikke alle er, men jeg har både hørt og har også selv monteret én MEGET forsigtigt, men gjorde det også. - Om det var fordi den var købt i thansen, ved jeg ikke. - Men det er den model hvor skærmen skubber sig lidt ned. deh 7800 eller sådan mener jeg den hedder.

    - Kører selv med en Pioneer AVH5900DVD (Flip up) skærm, og den virker glimrende.


  • #5   13. feb 2012 nu har jeg hørt at det Thansen sælger er 2. sortering eller 3. sortering... men igen, den tror jeg bare ikke på, ikke fra en virksomhed som Pioneer og Alpine... de lever rigtig meget på deres ry, og det vil blive ødelagt hvis de sælger 2. eller 3. sortering, også selvom det er i Thansen...

    men hvordan kan du sige at der er problemer med skærmene når du nævner et eksempel og så skriver du oveni købet at du har en af deres flip-ud skærme som fungere glimrende...

    man kan ikke basere sådan en udtalelse på et enkelt tilfælde... der vil ske fejl, også ved JVC og Alpine...


  • #6   13. feb 2012 Det er grundet, at det er pionner's billige serier. - men ja der kan ske fejl, har bare hørt om utrolig mange indenfor pioneer de seneste år.

    - Og min flip-up skærm kostede 13000 ny. - uden navi & 2 extra skærme, men det er puttet på den nu, mens jeg har haft fingrene den.


  • #7   13. feb 2012 så skulle der jo heller ikke være fejl på den til den pris... smiley

    men har kun hørt om problemer med at stelbanen er røget... og det er altid en fejl 40 at den ryger...


  • #8   13. feb 2012 Det er bare et problem det er af at de er på rest salg, det vil højst sandsyngligt side at de sidder i radio stander inde ved dem,

    Så den er blevet trykket på et par gange, og du kan ikke få dem ned i pris har prøvet.

    Så de er demo modeller.


Kommentér på:
Valg af radio

Annonce