503 visninger
|
Oprettet:
hjælp til højttalere til focus. {{forumTopicSubject}}
hey alle..
jeg går og overvejer og skifte de orig højttaler ud med dem her http://www.autobixen.dk/shop/6x8-4799c1.html, i alle 4 døre.
nogle der evt har prøvet det i en focus og hva skal man være OBS på? for af hva jeg kan se skal jeg pille hele dør siden af..
har en pionner radio i bilen nu hvor jeg vil tilslutte de højttalere der, det kan den vel godt klare, eller skal der en forstærker til?
nu kræver jeg ikk lige frem der skal mega meget bass i bilen, vil bare gerne have noget der lyder bedere end det gør nu..
jan 2008
Følger: 14 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 145 Svar: 1.124
dec 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 21 Svar: 70
men det er de eneste pioneer højttaler der inde i den størrelse (6x8) som jeg linker til
jan 2008
Følger: 14 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 145 Svar: 1.124
Hvad angår højttalerne, så ville det jo selvfølgelig gi bedre lyd at smide en forstærker på. Er budgettet begrænset ville en mindre forstærker også kunne høres. Om der er forskel på org. og de højttalere du linker til, ved jeg heller ikke, men ville absolut tro det:)
Er du totalt anlæg idiot, synes jeg du skal spørge herinde, og der er nogle der vil tjene lidt gryn eller et par kasser øl:)
dec 2004
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 3 Emner: 21 Svar: 382
dec 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 21 Svar: 70
jeg tror der er forskel, synes ikk der er god lyd i dem der sidder i..
vil helst ikk bruge så mange penge på det, men jo jeg går da op i lyden:) skal bare ikk have subwoofer og alt det.
stay in focus
min bil er fra 02 af så mener de skulle kunne passe i, eller er jeg forkert på den?
jørgen q
takker for linket, vil klart gøre arbejdet nemmere:)
hjælp til højttalere til focus.