{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskel på Bilradioer?
  • #1   25. feb 2012 Kvalitet, linieudgange, hvor mange forskellige medier den kan tage, hvor godt de spiller osv. (:

• #2   25. feb 2012 lydenforeskellen er kæmpe stor

jeg vil anbefale dig at køre ud til en forretning der har flere forskellige modeller siddende, og så høre de forskellige HU's på det samme sæt højttalere

• #3   25. feb 2012 Kan kun sige... Kvaliteten koster forskellen...

En radio til 998,- er en helt anden kvalitet end en radio til 3-4000. Ikke kun på lyden, men også kvaliteten af komponenterne i radioen, drivværk til drev osv osv...

• #4   25. feb 2012 det skal jeg da så gøre louise :D, og jeg ved ikk om det kan betale sig at købe en ældre radio, men en der er god kvali.. bare et par år gammel?

• #5   25. feb 2012 Hellere køb noget der er brugt af ordenlig kvalitet, end f.ek. en Xzound fra ny..

En ting som også varierer meget er displayet.. Jeg HADER radioer hvor der er sparet på displayet så det er svært at se hvad der står.

Mit personlige mærke til headunits er Pioneer, men som du selv nævner er Alpine også et godt mærke. Jeg vil faktisk tro at Alpine er mere populært. Jeg har bare altid haft en kærlighed til Pioneer og deres produkter.

• #6   25. feb 2012 det jo en smags sag..
    syntes selv en P88RSII fra pioneer er en super fed radio. som dog mangler USB og BT.

ville selv købe en Alpine 117 med imprint og BT modul.
    det bliver smådurt men pengene værd.

• #7   26. feb 2012 Bare en original radio... det fint...
    der skal bare selvf være et usb stik og sd kort så er alt godt..
    Resten klare forstærkeren.. smiley
    Lydkvaliteten i de fleste radioer er ikke specielt god..
    Der er P88RSII fra pioneer som er fin men den er jo uddød og næste skridt op i pris er godt 10.000 så hvorfor bruge 3000 kr på noget møg hvis man har en original radio der kan det samme.. Med lidt modifikation selvfølgelig

Kommentér på:
Forskel på Bilradioer?

Annonce