{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

Kasper N
Kasper N
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 2

Hjælp til valg af subwoofer {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt mig en skadet peugeot 206 gti 3dørs som jeg er i fuld gang med at shine op, og nu er jeg å kommet til anlæget.
Mit problem er at jeg ikke har så fandens meget styr på det med bilstereo, og derfor håber jeg på at nogle her inde kan hjælpe mig lidt igang.

Lige nu er problemet at jeg ikke ved hvilkn sub jeg skal vælge??
Jeg har ikke ubegrænset mængder af penge, da jeg er gym-elev og kun har min su og lidt løn at gøre godt med. Heldigvis har jeg en svierfar der har et mobildiscotke, og han vil gerne hjælpe mig med at prøve at skaffe enhederne billigt.
Men jeg ved bare ikke hvad det skal være??
Er det kun Alpine, Pioneer, Ground Zero og lign. der virker ??
Hvad er folks erfaringer ??
Er der nogle billigere mærker der er ligeså gode ??
(jeg vil have mig nogle orndtelige endheder der virkelig med god bund, og som virkelig kan lave tryk!! "ikke noget billigt kina pis"

Tak på forhånd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg af subwoofer
  • #1   28. feb 2012 kig under min annonce der har jeg et komplet anlæg med forstærker bass og kordensator

• #2   28. feb 2012 vil du have at det skal spille hamrende højt er der vist ikke andet end Digital Design... men det er rimelig pebret...

så er der Power Acoustic MOFO enhederne som også kan spille hamrende højt, men som koster noget mindre...

men DD enhederne har den fordel at selv med lav effekt så spiller de højt... efter jeg har rodet lidt med instillingerne i mit anlæg har jeg lige fået min DD bas til at spille endnu højere... den er opgivet til at kunne klare 400watt RMS, men skyder nok en små 500-550watt RMS i den og den æder det bare...
    på trods af at porten ikke er ordentligt afstemt og strøm forbindelserne ikke er 100% i top, så spiller det vanvittig højt, alt for højt til at jeg kan holde ud og lytte til det på hele køreturen...
    det jeg har er en DD 1012 bas og en Ground Zero forstærker... uden tilbud koster det sæt en 6.500kr... men jeg købte brugt og på tilbud og fik det til 2700kr...

vil du derimod have noget der kan spille højt og samtidig spille godt, så er B2 AC12 en rigtig god løsning...

• #3   28. feb 2012 michael A:
    udstemme for at annoncere for markedsannonce i forum...

• #4   28. feb 2012 og så kan de billige JBL enheder hverken spille godt eller højt...

Kommentér på:
Hjælp til valg af subwoofer

Annonce