Radio --> Ny Radio samme problem HJÆLP! {{forumTopicSubject}}
Hey drenge, sikke en dag. fandme godt vejr udenfor :)..
Anyways, jeg har store problemer med anlæg i min bil, og har faktisk haft det i et godt stykke tid ;s..
for ca. et år siden købte jeg en Groundzero radio af en ven til 1000,-. Hver gang den har haft spillet med usb udgangen, har der været problemer. dvs, den har haft problemer med at holde sig selv i gang, frosset. forsvundet i lyden og meget mere mærkeligt.
Har overlevet med det, men så i sidste uge købte jeg en ny radio som jeg fik igår. fik sat den i, og det spillede bare :D. super fed lyd i en pioneer deh 9300sd.
Så allerede igår aftes kørte jeg over et lille bump, dvs med 25-30 km i timen, og derefter skratede den en smule, men gik væk igen.
Så idag, da jeg kørte hjem fra skole, kom det gamle lort igen. med at basserne omme bagi kun spillede men ingen speakers i mine døre giver noget lyd overhovedet.
Kan simpelthen ikke overskue dette lort mere.
Dvs jeg har 4 dør højtalere lige nu, samt 2 10'tommere omme bagi, med en forstærker der omme, hvor den har størm fra batteriet direkte.
Da jeg brugte den gamle radio virkede det mest som et problem når jeg brugte usb. I den nye radio har jeg kun brugt usb indtil videre og ikke testet med nogle cd'er, men når man har en radio med usb går det smarte af den hvis man skal bruge cd'er :s.
Er der nogen som har en idé om hvad fanden det kan være...??
For er ved at blive sindsyg..
Det er en ToyoToyota Carina E fra 1994. Engelsk model.
Håber virkelig i kan hjælpe mig for vil bare gerne have mit anlæg til at virke uden problemer :s.
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 113 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.602
Kører dine højtalere over forstærker eller direkte på HU'en?
hvis de er på forstærker kan det jo være den forstærker eller en af forbindelserne til den der driller...
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 21 Svar: 231
overgange til stel,
Alt i alt dårlige forbindelser
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 27 Svar: 75
Hvordan kan jeg evt finde ud af hvor den dårlige forbindelse sidder,?
Radio --> Ny Radio samme problem HJÆLP!