{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dhd forstærker ?
  • #1   20. mar 2012 Har haft en del af 6kanals modelen og den har jeg ALDRIG haft problemer med og den spillet virkeligt rent =)

• #2   20. mar 2012 det er discount... en forstærker der koster 800kr kan umuligt spille særlig godt... men den gør det sikkert OK til prisen... har ikke hørt så meget DHD, men det er ikke et mærke der levere noget som helst i nærheden af toppen inden for deres prisklasse...

• #3   20. mar 2012 Til fordel med en Alpine til 3500 som min ven havde så blev vi begge overrasket over hvor meget den kan levere

så mikkel p
    hvis du ikk kender til den kan du jo ikk sige dårligt om den, som den ikk kan spille godt.

• #4   20. mar 2012 ingen forstærker til 800kr kan spille godt... medmindre fabrikken tager rigtig meget på den...

og jeg har ikke hørt som meget DHD, hvilket betyder at jeg ikke har stor kendskab til dem... men har set nogle biler med DHD forstærkere i, og det spillede som man kan forvente af en forstærker til den pris... altså ikke dårligt, men heller ikke skide godt...

• #5   20. mar 2012 og så er forstærkerne heller ikke den vigtigste prik i anlægget... lydkilden er nok det vigtigste... ALT anlæg spiller ad helvedet til med 256kb/s musiknumrer.. lige meget om det så har kostet 250.000kr...

• #6   20. mar 2012 hvad vil du anbefale mikkel skal trække nogle alpine komponentsæt ved ikke helt om det bliver g eller r serien og nogle 6*9 i alpine r

• #7   20. mar 2012 Mikkel ... Fuldstændig ret, headunit er absolut en af de vigtigeste brikker i et anlæg .. Selv billige højtalere kan komme til at spille fornuftigt med en god headunit, der kan indstille mere end bare treble og bass

• #8   20. mar 2012 Christian:
    selve lydfilen er også vigtig... smiley der er forskel på Lossless, FLAC og så den dårlige MP3 fil...

Sebastian:
    hold dig fra Alpines billige serier... har selv Type E 6x9 højtalere, har slået dem fra (altså de spiller ikke) fordi det spiller helt ad helvedet til... selv med en 2 kanals Alpine PDX forstærker er de elendige...

og hvordan får du plads til 6x9 højtalere foran... ?

• #9   20. mar 2012 der skal 6.5 komponent sæt foran og det bliver g eller r serien og så 6*9 tommer i hatte hylden

• #10   20. mar 2012 men har lidt kig på en mds d4 forstærker i stedet er det bedre den koster jo 3500 så lidt kvalitet må det jo være

• #11   20. mar 2012 MDS........ kvalitet.......... smiley :D smiley du fik mig til at smile... smiley

Type G er heller ikke godt nok... minimum Type R hvis det SKAL være Alpine...

hvad med at droppe hattehylden ?? og så få et sæt fede fronthøjtalere... ?

• #12   20. mar 2012 vil også gerne have lyd omme bag fra og der bliver det alpine 6'9 r serie
    har nu ellers hørt sådan et g komponent sæt og syntes ellers det spiller udemærket smiley men hvad siger du med den mds er den ikke bedre end den dhd ?

• #13   20. mar 2012 MDS og DHD er lidt hip som hap... for mig spiller det lige dårligt...

hvorfor lyd bagfra... ?? det fucker kun lydbilledet op... jeg har selv været der... smiley og jeg er blevet klogere, selv før jeg begyndte at interessere mig meget for bilstereo...

• #14   20. mar 2012 syntes bare det lyder mærkeligt når der ikke kommer noget lyd omme bag fra smiley
    lige nu har jeg fuldtone i for og bag dørene begge steder er det alpine r hvad tror du jeg kan sælge det for ?

• #15   20. mar 2012 eller ville du vælge at tage en alpine f450 istedet for den mds ?

• #16   21. mar 2012 WOW Sebastian du er da helt ude og kigge på det helt forkerte da...

Og mikkel P er også lidt ved siden af...

Sebastian:

MDS er kinalort til overpris... MDS var faktisk ganske godt for ca 8-9 år siden da de havde et samarbejde med Bäcke... Men nu... Fanme nej... Ved godt der er MDS fanboys der tror på alt hvad carsound påstår men MDS er lavet i kina uden kvalitetskontrol af nogen art... (Du kan jo prøve at gætte på hvorfor MDS kun er populært i Sverige og Danmark)

Alpine er fint... lidt overhyped for det er slet ikke så godt som folk er så vilde med at påstå... G serien er lige til at lukke op og skide i efter min mening... Men R serien er ganske fin... Så et komponentsæt foran i den serie vil være fint...

Baghøjttalere kan være en god ting og en skidt ting... hvis du er til koncert. Står du så også med ryggen til scenen??? I din stue har du så højttalere hele vejen rundt om dig for at lytte til musik??? Svarer du nej på disse spørgsmål, hvorfor vil du så have en anderledes lyd i din bil???

baghøjttalere er fine til bagsæde passagerer... men er passagererne dem du bygger anlæg til eller er det til dig selv? Baghøjttalere er fine til at trække lydbilledet lidt længere ind i kabinen... Men alt for mange overdriver og så bliver baghøjttalerne dominante og tada så lyder det som et dårligt provinsdiskotek... Når man bygger anlæg bør man bygge det med omtanke... Ikke med "Hvad der nu end ser fedt ud når man viser det på tanken" For du bliver ældre... Og tro mig du bliver hurtigt træt at at blive bassdunket i nakken konstant uden et bare nogenlunde lydbillede... (og det her kommer altså fra en der konkurrerer i at spille så højt som muligt... )

• #17   21. mar 2012 Hvordan ville du så lave et sæt up cody alpine r kompo sæt for an og hvad mere ?

• #18   21. mar 2012 Alpiner R sæt foran... god HU... god forstærker til højttalere... God subwoofer og god monoblok til denne eller en god 2 kanals...

Bemærk at jeg ikke skriver nogle mærker eller modeller.. Primært fordi, JEG ikke kan høre hvad DU kan lide.. UD til diverse forhandlere... stop med at kigge på grej på nettet... for kan du høre tingene på nettet? Nej vel...

Bag højttalere ville jeg kun tilføje, når alt det andet bare spiller som det skal...

• #19   22. mar 2012 Jeg regner med at købe alpine r kompo sæt foran og så lade mine alpine r fuldtone i bagdørene sidde indtil vidre og så købe en 4 kanals forstærker til at trække de 4

• #20   22. mar 2012 Se DET lyder langt mere fornuftigt end hvad jeg ellers har læst i tråden her...

• #21   22. mar 2012 har du nogle forslag til en god billig forstærker må gerne være brugt men har sgu ikke så mange penge når der også skal købes alpine komponentsæt

• #22   22. mar 2012 helst ikke over 1000 for forstærker

• #23   22. mar 2012 Så vent da lidt og spar op... alt andet er lidt dumt synes jeg... et godt komponentsæt skal have en god forstærker... Husk ordentlige kabler...

Kommentér på:
dhd forstærker ?

Annonce