650 visninger
|
Oprettet:
Stereo {{forumTopicSubject}}
Er det et okay sæt eller hvad Radio http://carsound.dk/produkt.asp?id=9846&pk=2&produkt=Alpine_CDE-126BT_Autoradio og forstærker http://www.jbl-bilstereo.dk/shop/jbl-gto1004-183p.html og subwoofer http://autofix.nu/produkter/90-12-med-kabinet/286-jbl-gto-1214bp/ højtaler køber jeg senere lige til staren hAr jeg bare std højtaler
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 113 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.598
Det andet ville jeg personligt ik røre med en ildtang...
Men vi har jo allesammen forskellig smag og forskellige krav...
jan 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 8 Svar: 880
JBL GTO synes jeg er en skamplet for JBL...
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 41 Biler: 4 Emner: 93 Svar: 978
Personligt ville jeg hellere tage ud og høre en masse fra forskellige forstærkere + subber . Du kan ikk bedømme dem ud fra et billede ,
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 1.227
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 113 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.598
okt 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 103 Svar: 607
jan 2012
det da rart at vide... hvorfor skal vi andre vide at du har sendt ham en PM... ??
TruBo:
hold nu salg i marked eller skriv en PM til ham ligesom Jonas...
okt 2007
Lad nu være med at blande dig så skide meget hele tiden ..
Grunden til jeg skriver det her, er (som jeg har fortalt dig før) fordi jeg ofte har problemer med at min indbakke ikke blinker på trods af der ligger beskeder i den .. Jeg har aldrig haft problemer med nye hændelser, så derfor skriver jeg her ..
Det kommer desuden ikke dig ved, så bland dig endnu en gang udenom tak..
jan 2012
det passer jo ikke... du lyver... den eneste grund til du gør det er for at lave reklame... nu ved andre du har noget til salg og så skriver de en PM til dig... du er gennemskuet... stop med løgnende...
jan 2012
og jeg blander mig kun når der sker noget jeg ikke bryder mig om... og jeg bryder mig ikke om at se en eller anden klovn være så desperat og low on cash at man skal bruge forum til at reklamere for at man har noget til salg...
så hvem er tard'en her... ?? yup, det er dig...
okt 2007
Ingen beder dig om at læse eller kommentere på det jeg skriver. .
men at du absolut skal blande dig, selvom det er blevet skåret ud i pap for dig et utal af gange er utroligt ..
Ville det ikke være rart for dig og komme lidt ud ?? prøv noget nyt, få nogle venner ..
Eventuelt ros dig selv over du er så hellig og god, og lad os andre være .. tak det ville være rart ..
jan 2012
jeg kommer fint ud og har fine venner, så det behøves du ikke blande dig i, den klarer jeg helt selv... ellers tak...
men som du fint forklarede før, så får man en blinkende 'nye hændelser' når der skrives i forum, så den klikker jeg på og så læser jeg hvad du skriver... kan jo ikke vælge om jeg vil læse det du skriver eller ej før jeg ved hvad det er du skriver...
you get that... ?? ellers skal det forklares yderligere... det mentale niveau du ligger for dagen er jo langt fra imponerende...
okt 2007
Men nu vil jeg ikke være med til at smadre Caspers indlæg mere ...
Jeg synes du skulle få dine skolepenge tilbage og bruge dem på en psykolog Ellers prøv det nærmeste jobcenter .. De burde kunne henvise dig til behandling, uden du selv behøver og betale ..
Fortsat god dag
jan 2012
jeg har forstået hvad du skriver, jeg er bare ikke enig med dig... der er en forskel, en forskel du åbenbart ikke er klar over... fair nok, du ikk skide klog, men derfor er du sikkert en fin person, kender jo kun din barnlige opførsel på internettet...
og jeg er faktisk et ganske fint afbalanceret menneske, jeg har ikke brug for psykolog hjælp... men du har tydeligvis brug for hjælp med dit temperament for du overreagere da voldsomt...
men hvem var det der ikke kunne tælle til 2... ?? hvem skal så ha skolepengene tilbage...
free advice... lad vær med at nedgøre mig hvor det er så ufattelig nemt at smide den lige tilbage i hovedet på dig... rookie mistake numbero uno... men jeg kan igen henvise til dit mentale niveau og dermed en forståelse for dette...
feb 2007
Husk på at oss andre som der får "Nye hændelser" åbenbart er nød til at læse dit shit igennem for at finde ud af om Casper har kunne bruge den vejledning som vi andre har givet ham !!
Så hvis du ikk har noget konstruktivt til forum emnet , så LUK RØVEN og diskutere med Jonas et andet sted hvor vi andre ikk sider og kan læse hva for noget crap du lukker ud !! TAK !!
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 1.227
jan 2012
det er ikke Jonas's tråd det her... og hvad får Casper ud af at Jonas bruger hans tråd til at reklamere for det han har til salg... ?
hvad får Casper ud af det du skriver... `?
en ting jeg ikke forstå er så hvorfor din kommentar rettes mod mig og ikke mod Jonas da det jo tydeligvis er ham der starter OG te'er sig som den lille bitch han er... ?
men hvor består mit angreb... ? jeg har kun forsvar, ingen angreb... forhold dig til sandheden, i sær når den står lige oven over der hvor du skriver...
jan 2012
det free advice jeg gav til Jonas kan du selv læse...
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 122 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.367
Lige et godt råd... start rigtigt i stedet for at købe subwoofer og en 4 kanals forstærker (Som man ikke bør bruge til subwoofer... = HOLD OP MED AT KIGGE PÅ NOGET FORKERT)
Starte med bedre højttalere... Ja jeg ved godt der sikkert holder nogle andre unge drenge på tanken og kan dunke derudaf... men hvorfor spilde en masse penge nu på noget der reelt set er ret skidt istedet for at bruge din hjerne modsat dine kammerater og bygge dit anlæg korrekt op???
feb 2010
Følger: 8 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 79 Svar: 104
jun 2009
Men forstærker er måske ikke direkte nødvendigt... men gode højttalere fortjener en god forstærker..
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 18 Biler: 3 Emner: 123 Svar: 1.770
jun 2009
Hvad sammenligner du det JBL grej med??? Alt for mange skriver "Det her lyder godt" Men alt for få har faktisk hørt andet...
feb 2010
Følger: 8 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 79 Svar: 104
feb 2007
Sorry for OT Casper , smutter fra denne tråd (:
jan 2012
hvor består angrebet i denne her sætning... :
Jonas L:
det da rart at vide... hvorfor skal vi andre vide at du har sendt ham en PM... ??
?? hvor er engrebet... ? det er jo Jonas der flegner ud efter...
Stereo