{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Parrot mki9000 hjælp/spørgsmål. {{forumTopicSubject}}

Jeg har Parrot mki9000 i min C1'er og er meget tilfreds med det, nu overvejer jeg så om ikke jeg skal ha' et magen til i min Skoda. Men så kommer mit spørgsmål, kan min Iphone så finde ud af det når nu den skal forbinde til 2 enheder med samme navn og nummer via Bluetooth? ( selvfølgelig ikke samtidigt )

Jeg ved godt at jeg kunne tage mki9100, men kan godt li' at mki9000 er uden skærm.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Parrot mki9000 hjælp/spørgsmål.
  • #1   9. apr 2012 Du kan jo bare ændre navnet på den..
    Men jo, det burde den kunne finde ud af..

• #2   9. apr 2012 Kan man bare ændre navnet?

Hmmm. Det må jeg ha' undersøgt, lidt nærmere.

Nogen som ved hvordan man gør det?

• #3   9. apr 2012 hvis din skoda har BT hvorfor så købe en parrot?
    hvis det fordi du gerne vil streame musik så ville jeg kigge på zenec (mener jeg de heder) ny HU der passer. og ligner 100% den orginale men som har mulighed for ipod/phone stik. usb. jack/aux. phono udgange osv osv osv... gps. dvd og meget meget mere koster flere penge men kan ikke se fordelen i en lille parrot...sd.usb.ipod/phone. jack er std i den store men ikke i den lille mener jeg

• #4   9. apr 2012 Hvis den har BT ? Hmmm der tabte du mig lige?

• #5   9. apr 2012 Bluetooth..!

• #6   9. apr 2012 Det har den ikke, det sidder bare den alm. Radio i og regner ikke med at det bliver anderledes. Så derfor synes jeg at en lille Parrot, som intet fylder og stilmessigt kan sættes i kabinen uden div. Skærme ville være sagen.

Men har da overvejet anden HU. Det skal bare være org.

• #7   9. apr 2012 Steen M -> Godt nok vil nogen mene jeg lider af personlighedspaltning af og til, meeeeen dog ikke så slemt at jeg kan køre begge biler på en gang smiley

Mig og min kone bytter bil alt efter hvem der skal hente og bringe vores søn i dagplejen. Så vi skifter lidt frem og tilbage og der kunne jeg jo så godt se et problem hvis nu telefonen ikke kunne se forskel på de 2 biler og ikke kunne forbinde til Bluetooth.

• #8   10. apr 2012 Okay, tak. Det må jeg ha' kigget på.

Kommentér på:
Parrot mki9000 hjælp/spørgsmål.

Annonce