{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

skærm med løs forbindelse? {{forumTopicSubject}}

Hej.
da jeg købte min megane for næsten præcis et år siden, valgte jeg også at købe en ny autoradio.
http://carsound.dk/produkt.asp?id=9826&pk=2&produkt=Clarion_VZ401E_Autoradio

Dog ser det ud til at der er en løs forbindelse, da skærmen ikke aktiverer når den bliver kørt ud. Den reagerer stadig når man trykker på dens touch-screen, men der er bare ikke noget billede på.
Jeg har hørt at der kan være tale om et såkaldt flexkabel? Er der nogen i jylland som kan finde ud af at ordne dette? og evt. ved hvor jeg kan skaffe et andet kabel?

Jeg kan ikke komme i kontakt med carsound, og det er også et problem, da jeg købte den i silkeborg afdelingen som er lukket, og ikke svarer på e-mails, selvom det står på deres side at det godt kan lade sig gøre.

Jeg håber at nogen kan hjælpe, da jeg er lidt træt af at give 4000 for en radio som kun virker i et år..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skærm med løs forbindelse?
  • #1   10. apr 2012 Hvis du har købt den for et år siden burde de stadig dække det. Prøv at gribe knoglen og ring til en af afdelingerne.

• #2   10. apr 2012 Har jeg lige gjort.. Og her vil jeg give en kæmpe thumbs-up til ham jeg fik fat i, i Roskilde(alle andre afdelinger var optaget). Han var meget venlig og imødekommende. Han anbefalede mig at kontakte afdelingen i odense, som var mere oplagt for mig. Og sagde til mig at min radio selvfølgelig skulle virke (var nervøs for om de ikke ville røre den, selvom der var gået et år, da det kun er reklamationsret efter 6 måneder).
    Dog tager de ikke telefonen i Odense.

• #3   10. apr 2012 Øhh, i danmark har man da 2 års reklamationsret, eller er det lavet om?

• #4   10. apr 2012 Der er 2 års reklamationsret. Hvis du har kvittering og dermed kan bevise hvor lang tid siden det er den er købt, skal de tage den retur eller sende den til rep.

• #5   13. apr 2012 Der er stadig forskel på garanti og reklamationsret.. Ved reklamationsret er det køberens pligt at bevise at fejlen er der fra start af. Dog er der stor forskel på hvordan reklamationsret bliver fortolket af virksomhederne. Her har Carsound så valgt at være meget hjælpsomme. Eneste ulempe er at jeg skal til odense, eller sende radioen dertil. Men det overlever jeg nok smiley

Kommentér på:
skærm med løs forbindelse?

Annonce