{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Nicolae M
Nicolae M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Batteri afladt - grund søges. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg havde haft min gamle Vento hos mekanikeren, og da jeg fik den tilbage var batteriet komplet afladt, så vi brugte startkabler og så kørte jeg en halvlang tur (25-30 km), senere på dagen kørte jeg endnu 20 km x 2, men morgenen efter, kunne jeg overhovedet ikke starte bilen igen.

Min mekaniker havde haft nøglen siddende i bilen, uden at have drejet på den, og derfor var det afladt, men kan det skyldes mit anlæg?

Jeg har en kondensator, en forstærker, 4 højtalere og en sub.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Batteri afladt - grund søges.
  • #1   10. apr 2012 Hvis du nu mens du kørte de par ture, havde godt gang i anlægget, så lader den ikke særlig meget.. Så enten smid en oplader på, og lad det helt op, eller et nyt batteri på..

• #2   10. apr 2012 Noget er tændt hele tiden, og derfor aflades dit batteri.

Det er også muligt batteriet er faldet sammen, og det kan du nemmest se ved at lade det helt op, og lade den stå natten over uden stel pol på.

Aflader den stadig uden den ene pol er monteret, så er batteriet færdigt.

• #3   10. apr 2012 Ja eller ensretter i generatoren...

• Nicolae M
    Nicolae M Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #4   10. apr 2012 Jeg havde slukket for anlægget på de ture smiley

• #5   10. apr 2012 Ville pille sikringen ud til dit anlæg og køre uden musik, et stykke tid. Så kan du se om det dit anlæg der er skyldig.

• #6   10. apr 2012 Hvis dit batteri var helt fladt kune din mekker nu godt have fortalt dig at du aldrig får det op på max igen bare ved at køre i bilen, og slet ikke hvis det er et ældre batteri...

Og det er der problemet ligger at du har et dårligt batteri, eller en dårlig generator der ikke lader ordentligt.. ( men igen din mekker kunne jo "lige" have målt det ud, når han nu er årsagen til det ) for du skriver jo ikke om at du havde problemet tidliger ( altså før mekkerbesøget ) ....

Så tjek tingene igennem og glem alt om dit redio eller noget dr aflader.....

Der er noget der ikke lader ordentligt eller der er noget der ikke kan lades på.....

Kommentér på:
Batteri afladt - grund søges.

Annonce