{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

mit anlæg siger sjove lyde?? ;) {{forumTopicSubject}}

Hej BG, mit anlæg siger nogen underlige lyde, nogengange er det som om at der er en mobil der går i, uden min mobil ringer eller lign. andre gange siger det... ja hvordan skal jeg skrive det... lidt ligesom anders and smiley hvad er der dog galt?

det er helt nyt, bilen er fra sidste år smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mit anlæg siger sjove lyde?? ;)
  • #2   20. apr 2012 så væk fra Radio ABC smiley

  • #4   20. apr 2012 nej det er nu bare helt amindelig radio jeg hører smiley

    jeg har lige skiftet sim-kort og det startede allerede inden jeg fik internettet aktiveret på mobilen..


  • #5   20. apr 2012 Alle nyere mobiler sender konstant informationer om hvor du befinder dig, om du vil det eller ej. Sætter du din smartphone ved siden af en radio vil du kunne høre støjen når den sender signaler. Mit gæt er støj fra telefonen. Men det kan selvfølgelig også være andet.

    Har du brugt skærmet phono kabler? Min kammerats gjorde det samme, fordi han ikke havde brugt skærmet kabler.


  • #6   20. apr 2012 Det gælder selvfølgelig kun hvis du har trukket til en ekstra forstærker smiley

  • #7   20. apr 2012 jeg har 3 forstærkere i smiley der er en spark og der er et "deformt" anlæg i, som man derfor ikke kan skifte, og man kan ikke trække nogen kabler derfra, så jeg trækker lyden fra de 2 org. bag højtalere ned i en lille forstærker, som trækker det ud i de 2 andre, osv smiley aner ikke meget om det, men hvis phono er det blå fra radioen om til forstærkerne, så bruger jeg det ikke smiley

  • #8   20. apr 2012 jeg må prøve at køre en tur uden mobilen, så kan jeg da finde ud af om det er den der driller mig smiley

  • #9   20. apr 2012 Må indrømme at jeg ikke lige forstår hvordan det er lavet, ud fra det du skriver smiley Men ja, prøv da det smiley

  • #10   20. apr 2012 nej men det er også lidt specielt smiley

    hvis du vil vide det kan jeg prøve at forklare det lidt bedre,

    lyden bliver trukket fra de 2 orginale baghøjtalere, ned i en lille box ( jeg kalder det en mini forstærker, ved ikke hvad den ellers hedder) fra "den lille box" går der 2 kabler ned i hver deres (almindelige) forstærker, resten er helt normalt smiley

    det er bare fordi at radioen i en spark ikke er firkantet som en normal radio, så man kan ikke bare skifte den. derfor alt det bøvl smiley


  • #11   20. apr 2012 Jeg ville starte med at gætte på phonokabler der var trukket sammen med strømkablet, men efter det du har skrevet så kan det jo udelukkes. Prøv som du selv siger at køre en tur uden mobilen og se om det hjælper.

  • #12   20. apr 2012 tak for svar:)

  • #13   21. apr 2012 Ellers prøv at sætte stel til din radio

  • #14   7. maj 2012 det er din mobil der går i radioen.. har ikk noget med din afskærming af kabler at gøre, det er din RADIO signalet går i... flyt din tlf længere væk fra din radio når du køre. det er dit problem. din tlf søger hele tiden efter signal ovs. det er det du høre

Kommentér på:
mit anlæg siger sjove lyde?? ;)

Annonce