{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

Udregning af baskasse {{forumTopicSubject}}

Hej bg jeg har erhvervet mig en juice js15 som jeg skal have lavet en baskasse til, til indendørs sub brug.. pt har jeg den testet i mine cerwin vega vs15 højtalere blot for at se hvordan den spiller og det er som om at den har et boost på et hvis freq område og hvis man finder ud af hvad det er for et område den nøjagtig er boosted i, kan man så ud fra dette finde ud af om kassen skal være mindre eller størrere for at få et større område af freq eller er det bare at prøve frem?

Evt dumme komentare frabedes og du får en udstemme


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udregning af baskasse
  • #1   21. apr 2012 har du nogle T&S parametre ppå enheden?

  • #2   21. apr 2012 Louise nej det er der at problemet ligger... har ikke kunne finde noget... har snakket med autoudstyr som er forhandler og de har taget kontakt til deres leverandør men uden held og på nettet kan jeg heller intet finde... ellers kunne jeg sagtens selv men kunne jo være at nogle måske vidste om jeg skulle lave den større eller mindre hvis jeg kunne finde ud af i hvilket freq område den er boostet.. ved selvfølgelig godt at ingen kan fortælle hvor mange liter den skal være på men mere for at få lidt af det grundlæggende smiley

  • #3   21. apr 2012 man kan jo altid ændre porten, det er jo let og forholdsvis omkostningsfrit

    men at lave kabinetter uden at vide T&S det er at famle i blinde, det kan være godt nok i nogle situationer, men IKKE inden for ICE/hifi


  • #4   21. apr 2012 Hehe lige nu er det ikke bare at ændre porten for så ødelægger jeg jo min højtalere smiley Men ja jeg må prøve at bygge nogle forskellige kasser og sådan og se hvad jeg finder bedst.. jeg var yderst skeptisk med hvordan den spillede da jeg gav 400 kr for den og det ikke lige er et omtalt mærke men jeg er positivt overrasket over at den ren faktisk lyder godt.. Den får så også pt kun 60 watt rms i 4 ohm fra min jvc surround forstærker hvor den er på 350 watt rms i 4 ohm enkelt spolet..

Kommentér på:
Udregning af baskasse

Annonce