{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.283 visninger | Oprettet:

Anlæg i Bilen. {{forumTopicSubject}}

hej BG

- Har fået ny bil og skal have mit anlæg sat i.
har købt det hele af Carsound i Horsens, men da det og det i silkeborg er lukket, skal jeg helt til Odense eller Ersbjerg for at få monteret det.

eller skal jeg Krybe til Autofix. Men vil gerne have det bliver monteret ordenligt..

- så er her mit spørgsmål!.
nogen som kender et sted, hvor de kan montere anlæg i en Bmw e46 coupe?( Søger Kvalitets arbejde ! )

der skal monteres:
2 x 12 Basser
3 forstærkere
3 kondensator
1 Batteri
2 hattehylde højtalere
og et sæt højtalere til front døren

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg i Bilen.
  • #1   23. apr 2012 Autofix er da en rigtig god løsning. Vores montør har været hos os i 10 år og arbejder på fuld tid på værkstedet. Han har tidligere kørt EMMA konkurrence og er sindsyg anerkendt og dygtig.... Kig da forbi, så vi kan finde en god løsning til dig smiley

• #2   23. apr 2012 PB Sendt smiley

og tak for svaret!

• #3   24. apr 2012 Ja jeg kan også kun sige god for Autofix smiley

• #4   24. apr 2012 det lyder som et simplet set up. som jeg ikke ville sende uden by´s med mindre du ved du ikke er røv og nøgler til montering... foran er det meget nemt at montere i sparkpanelt. (krævede kun en drillel i min kamis E34´er kan anbefale at smide lidt dynamat på selve panelet og bag ved. det giver lidt xtra
    bag i er det jo en meget simpel monterign næsten plug´n´play hvist nok ingen nehder i dørende så kabler er nemme at trække. batteriet er bag i bilen (mener jeg på coupe´en) kun kassen til subs og til at holde forstærker der skal laves. og så forstærkes en stel til batteriet..

kender ikke autofix men hvis de er tætte på og andre roser dem så de nok fine nok til montering

Kommentér på:
Anlæg i Bilen.

Annonce