{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Ingen strøm på batteriet.?? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har sat anlæg til min bil, det vil sige, kondensator, forstærker, 12" bas og 2 * 5" fronthøjtalere, men mit batteri går død når den står slukket, hvad kan det skyldes,??

Jeg har været i sommerhus i weekenden, og da jeg kom hjem i går var der ingen strøm på bilen, (den har været slukket hele tiden)

Ville være fedt hvis der var en af jer som vidste hvad jeg skulle undersøge, det skal lige siges at batteriet kun er et år gammelt eller sådan noget,,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen strøm på batteriet.??
  • #1   6. mar 2006 Jamen for anlægget konstant strøm eller slår det hele fra når du tager nøglen ud ?

• #2   6. mar 2006 Hvis du kan anskaffe dig et amperemeter, så mål på 10amp skalaen mellem minus polen på batteriet og minus skoen! Så kan du se hvor meget strøm der bruges..
    Der skulle helst kun bruges omkring 0.1 amp!

• #3   6. mar 2006 hmm det er ik fordi du har ladet din radio stå på demo. eller måske slukker din kondensator ikke. eller også er det bare dit batteri som ik rigitg bryder sig om alt det frostvejr.

• #4   6. mar 2006 Nej anlæget er kun tændt når bilen er tændt, jeg har lige skaffet mig en lader, så nu får det lov at lade op natten over, og så må vi se hvad der sker i morgen..

Der kommer en mekaniker ned og måler på batteriet i morgen, og så ser vi hvad han siger til det..

Det er ham som har hjulpet med anlæget, og jeg spurgte om kondensatoren kunne være sat forkert til, men det sagde han ikke kunne lade sig gøre..

Den får jo bare strøm på den ene og stel på den anden, og så strøm ud på den samme som den får strøm ind..

Kommentér på:
Ingen strøm på batteriet.??

Annonce