{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pluskabel i 307
  • #1   18. maj 2012 Bare bor et hul et sted og giv det noget cilikone bagefter.. Sker der ikke noget ved..

• #2   18. maj 2012 Hvade samme problem med min 307.. Men det du gør at føre plus ledningen ud i forskærmen lader den kører fra forlygtens bagside og og så den vej ind over hjulet mellem inderskærn og toppen. Der plads hele vejen igennem og så kan du lade den smutte ind bag gummilisten og ind i kabinen, man kommer godt nok til lige at kunne skimte den røde ledning ved listen. Men du kan evt lige kører et pr omgange sort tape om ledningen på de 5 cm så ligger man ikke lige så meget mærke til den... Måske ikke den mest prof måde at gøre det på, men ville jeg heller end at ødelægge noget ved at bore et hul...

for ellers kan man borer et hul om under forruden ved visker motoren,,, meeeeen få cm inde bag ved ligger hele ledningsnettet, så hvis du får boret 2 cm for dybt så det 30-40.000 kr til et nyt ledningsnet.. Har hørt fra en i car Sound at der var en der Hvade købt en sprit ny 307 og dage efter lavet anlæg i den selv, hvor han boret hul der under ruden. Og nogle dage efter kørte den i vaske hal. Og da bilen var vasket kunne den ikke selv kører ud. For han Hvade ramt ledningsnettet og ja det blev en dyr omgang på en bil der kun var 1 uge gammel hehe

• #3   18. maj 2012 ja vil hellere lave det ordentligt første gang.. der er ikke en gummi prop et sted jeg kan trække den igennem?

Kommentér på:
pluskabel i 307

Annonce