{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.663 visninger | Oprettet:

Pioneer anlæg virker ikke pludselig ? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har et pioneer anlæg i min bil med skærm i, det virker ikke nu efter jeg har sat remote til fra selve phono kablet, det lille som sidder med på, har prøvet et andet anlæg i bilen uden tilslutning af noget andet, og det virker. Mit anlæg er rimelig nyt 3 måneder gammelt og købt i autobixen, er det noget de kan lave på garantien hvis der nogle som ved det ? eller kan de evt reperere den da hverken sikring eller noget er gået på den, tænker om der nogle som har prøvet noget ligende som kan give et svar..

På forhånd tak og god aften smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pioneer anlæg virker ikke pludselig ?
  • #1   19. jun 2012 Hvis du kun har skiftet remote, burde den stadig virke fint.

    Prøv med din gamle remote, det kan jo være din remote i phono er knækket et sted (kan du ikke altid se, mål med en gennemgangstester)

    Hvis din HU stadig er død, tag den til autobixen og bed dem teste den. Er den fejlbehæftiget (og de skal bevise det de første 6 mdr.) så skal de bytte den.
    Hvis det er en fejl du har lavet, altså en "dummefejl", så står du selv med sorteper. (sådan er det altid)

    Prøv at skifte sikring uanset, de kan være lidt lumske.


  • #2   19. jun 2012 Aner ikke hvad der skete har prøvet en anden radio og den virker, det kan da godt være en dumme fejl da jeg satte kablerne over i den anden side end de 3 udgange der er ved ikke om det er derfor, men den må da kunne blive repereret den er jo ikke billig sådan en radio.. det var pga alt var som det skulle være altså remote sad hvor den skulle osv problemet var bare den ikke slukkede for forstærken når bilen var slukket selvom det sad rigtigt.. så prøver man jo nogle små ting også skete dette.

  • #3   19. jun 2012 Hvis den ikke slukker for din forstærker når du slår tændingen fra, så sidder det ikke rigtigt det er 100%

Kommentér på:
Pioneer anlæg virker ikke pludselig ?

Annonce