670 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Basboks Basboks

Jeg har lige købt en 12" bas, og har derfor set på nogle basbokse, men overvejer selv at lave det.. På de bokse jeg har set e der sådan et stik i bagenden.. Skal der også være det hvis man selv laver det, eller er det bare at bore et hul og så stikke ledningerne igennem der.. Og er der andet jeg skal tænke på før jeg slår forstærker/bas til.. Ved ikk så skide meget om det.. Evt nogle links med små fifs smiley

Kilde: Biltesteren
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
Slå lyden til
00:00
/
10:16
LIVE

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Møbelsamling klædeskab 1.000 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Basboks
  • #1   13. mar 2006 en bas kasse skal være 100% luft tæt vis det er i en lukket kasse. brug det stik der. og gerne en portet kasse. byg den selv kan du godt vis du kender liter målet på din bas..? en lukket kasse en mindre end en portet kasse. men portet giver mere bulder i din bas. og en lukket gir den hurtigere respons. og kan spille lidt højere.

• #2   13. mar 2006 Jeg kan hvertfald anbefale at du finder dig tegningen af den originale baskasse på nettet til netop din bas, og så printer du den ud og tager den med ud på en trælasthandel og får dem til og skære pladerne ud for dig, jeg tog ud til Cimbria (trælasthandel) Og de savede alle pladerne ud efter tegningen med vinkler og alt, og jeg betalte kun for det træ jeg fik med hjem, så alt de skar af betalte jeg ikk for. mener jeg kom af med 50,- Husk og tætne baskassen i kanterne med noget tætningsmasse...

• #3   13. mar 2006 Det lyder lidt nemmere at købe sådan en kasse

• #4   13. mar 2006 Min bas kræver vist 72 eller 73 liter for at spille bedst.. Har set en 74 liters box.. Er det ikke fint nok

• #5   13. mar 2006 hvor kan man finde de der tegninger henne ??

• #6   13. mar 2006 Lars N, der er ingen ben i at bygge sådan en kasse, og hvis bare dit litter mål er rigtigt i kassen har udformningen af den ikke noget at sige, så derfor kan du bygge den så den passer lige ind i din bil og fylder mindst muligt

Kommentér på:
Basboks

Annonce