{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

2x12 {{forumTopicSubject}}

Hejsa herinde

Spørgsmål nr 1

Jeg har 2 stk DLS UR12 enheder, efter DLS datablad anbefaler de 27 liter i åben kasse og 16 Liter i lukket kasse.

Den ene bas er monteret i et original kasse, hvor der er så meget portstøj at det er helt utroligt og ikke til at holde ud og høre på..

Jeg har fundet en subkasse 2x12" ( http://carzone.dk/shop/baskasse-2x12-lukket-11336p.html ) med separate rum hvor de hver er på 28.5 Liter lukket, vil det have meget og sige at kammeret bliver 1 1/2 liter større?

Jeg montere selv et 3" på 33cm i hver sit kammer så kassen bliver portet og lever op til mine specifikationer
Eller skal jeg op i 4" rør ?

Spørgsmål nr 2

Hvor kan man købe et originalt DLS højttaler grill (SG12) som der passer til Ultimate serien uden at den koster 540kr

Gerne seriøse svar

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2x12
  • #1   21. jul 2012 24

• #2   21. jul 2012 uha da tak for hjælpen

• #3   21. jul 2012 det kan godt være de anbefalder et liter mål pr enhed. men du har jo selv en ide om hvordan din bas skal lyde. og dette ændre du ved at ændre litermål. så det vil være en lille forskel i hvilken hz de spiller bedst i. og porten står vel også oplyst i data bladet.

• #4   21. jul 2012 Jeg får at vide fra flere at jo større kasse giver ikke en dybere bas, og andre siger at man får en dybere bas med en større kasse

De 3" og 33cm port er til en kasse på 27,4 liter, denne kasse bliver 28,5 liter, skal vel også tænke på portstøj osv, også derfor at jeg snakker om en 4" for at minimere støjen på porten

Den originale kasse som den sidder i nu er der så meget støj i porten at man bliver bims i bøtten af at høre på det, kan jo heller ikke et flot bagagerum og spiller det af HT hehe

• #5   21. jul 2012 jeg ved at der er mange som der kan lave disse udregninger, men jeg er ikke den store haj til det med de parametre...

Jeg vil bare gerne have en bas som der spiller dybt og godt og som ikke støjer voldsomt i porten smiley men uanset hvad prøver jeg at hente den dobbeltkasse hjem og så må der jo prøves som lukket og hvis det ikke er som ønsket så må det jo åbnes godt det ikke er en dyr kasse så

Kommentér på:
2x12

Annonce