{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Polo 6R Vs Pioneer 7200SD {{forumTopicSubject}}

Hej BG!

Da jeg ikke er den store bilstereo nørd håber jeg der er en af jer der kan hjælpe. Spørgsmålet er ikke super velformuleret, men jeg håber der er en der ved hvad jeg snakker om smiley

Spørgsmålet lyder på at jeg er ved at skifte den standard 1din radio med tilhørende skuffe i min Polo 6R for at erstatte den med min Pioneer 7200SD. Jeg har fået radioen ud og afmonteret den, men når så jeg vil sætte min Pioneer i, passer de "sorte" stik ikke, det store med alle kablerne i, de passer ikke sammen, ergo kan den ikke sættes til. Skal man så have fat i et slags omformer stik eller hvordan? Og hvor får man fat i det rigtige?

MVH
Simon

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polo 6R Vs Pioneer 7200SD
  • #1   21. jul 2012 der er et hav af stik til cd afspillere, men den rigtige løsning frem for at klippe alle ledningerne og samle dem er helt klart at få fat i en omformer, ved jariauto har stortset alle modeller af de der stik. men det kan også lade sig gøre og klippe og samle men det kan gå galt og brænde din cd afspiller af så hvis du ikke har styr på det vil jeg fraråde dig det, men tror du kan få de stik ved de fleste hifi forhandlere tror endda thansen har lidt af det også, er ikke sikker

• #2   21. jul 2012 Jaaa, det noget rod..
    - Bilen er org. med Quadlock som de fleste andre nyere vw fra 04'-05' stykker af..
    - Du skal have fat i dette adapter stik fra Quadlock til ISO - http://www.microparts.dk/vw-adapter-quadlock-iso-stik.html
    Går ud fra der skal ISO tilslutning til din pioneer.. smiley

Mvh.

Kommentér på:
Polo 6R Vs Pioneer 7200SD

Annonce