{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

Opbygning af anlæg i 206 {{forumTopicSubject}}

Nogen der kan hjælpe lidt til?

Jeg søger nogle ideer til at bygge anlæg op i en peugeot 206, det skal ikke være noget volsomt med glas splinter og mega fest show med lys. det skal bare fylde så lidt som muligt for der er ikke så meget plads.. Har en 12" bass i kabinett og et par forstærkere og en kordenstator...

send og gerne nogle link til billeder af noget evt...

smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opbygning af anlæg i 206
  • #1   16. mar 2006 lytter lige med, for der er sQ ikk særlig meget plads smiley

• #2   16. mar 2006 Martin >

lav noget i Glasfiber...

Jeg er ved at lave Dørsider til en 206 i glasfiber smiley

• #3   16. mar 2006 Jeg har snakket lidt med min kammi, han ku godt tænke sig at lave det i noget godt tyk glasfiber som bund og så bygge forstærkerene ned sammen med kordenstator ledning o.s.v. og å stille bassen oven på da jeg har lukket løst kabinet, så sku det gerne fylde så lidt som muligt...

• #4   17. mar 2006 hvis du vil lave en flad bund tli at smide din forstærker ned i er der ingen grund til at bruge glasfiber det vil bare gøre det mere bøvlet

lav 2 plader i noget MDF træ og sæt nogle stivere imellem så der er plads til dine forstærkere

så hel firkantet hæver du bare bunden med ca 10cm og stille den løse kasse hen over det så har du stadig en del plads at arbejde med smiley

Kommentér på:
Opbygning af anlæg i 206

Annonce