{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Morten P
Morten P
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

HJÆLP MED FORSTÆRKER ;( {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.
Har lige monteret anlæg i bilen. ( Forstærker, Bas og HU )
Alle ledninger er trukket som de skal og havde liv i forstærkeren igår.
Når jeg tager sætter phono kabler i Hu på bas indgangen så slår min Forstærker fra , men hvis den kører på front eller Rear så er der ingen problemer , det lyder bare af helvedes til smiley
IDAG : samme problem MEN nu tænder forstærkeren kun hvis jeg er på radio og ikke på cd :S
Hjælp MIG smiley

Forstærker = JBL 4-kanals Power series
Bas = 2 x 12 Jbl ( kender ikke lige watt )
Hu = audiovox ( http://www.ice-shop.dk/audiovox-vme9520nav-p-1629.html?osCsid=5c30f7d246543240c72b8ef1f1140997 )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP MED FORSTÆRKER ;(
  • L H
    L H Tilmeldt:
    mar 2011

Emner: 1 Svar: 198
    #1   9. aug 2012 Hvis forstærkeren kun tænder ved radio er det sandsynligvis fordi du har forbundet dens remote til radioens radioantenne-remote. Denne er til en salgs forstærker der forbedre radiosignalet. Brug en anden remote-udgang fra din HU og du vil se at forstærkeren tænder og slukker korrekt.

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #2   9. aug 2012 Skal da lige eftertjekkes imorgen smiley men hvorfor tændte den så den anden dag mens jeg var på cd ? :S

• L H
    L H Tilmeldt:
    mar 2011

Emner: 1 Svar: 198
    #3   9. aug 2012 Der må jeg være dig svar skyldig, det havde jeg overset.

• #4   9. aug 2012 Du kan godt køre suben på rear, så skal du bar stille forstærkeren til at spille low. Der plejer at være en knapmdu kan stille på high eller low, og så den på low, og så stille frekvensen på forstærkeren smiley

• #5   10. aug 2012 Kunne godt lyde som om der er lidt knas med din Hu prøv evt. At låne en anden Hu og prøv at se om ikke det virker:) og skulle det så virke kan du jo bare indstille den hvor den er sat på rear, indtil du vil købe et andet smiley

Kommentér på:
HJÆLP MED FORSTÆRKER ;(

Annonce