{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.405 visninger | Oprettet:

Højtalere Golf 4 {{forumTopicSubject}}

hej smiley jeg står og skal have nye højtalere i dørene på min golf.
er der nogen der ved hvor meget watt de originale højtalere er på?
og passer 6.5 tommer i alle dørene?.
jeg har fundet nogle til alle 4 døre men er de gode nok, i forhold til de originale?,
http://carsound.dk/produkt.asp?id=8825&pk=1&produkt=Renegade_RX62_-_6.5%22_%2816,5_cm%29_H%F8jttaler
håber i vil hjælpe :).

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højtalere Golf 4
  • #1   20. aug 2012 mener selv renegade er dårligere end org fra en bil som din. og overveje om ikke du sku købe 8" til foran. der fås en adaptor der passer til det... men kør udog LYT. hvem skal høre på højtalerene til dagligt? hvem skal betale? det er DIG så dine øre skal vælge

• Joachim N.
    Joachim N. Tilmeldt:
    jun 2009

Svar: 1
    #2   20. aug 2012 6,5 passer i dørene, hvis du køber en 6,5 adapter. De originale højttalere har hver deres egen "adapter", hvor højttaleren er monteret på plastikstykket og nittet fast i døren. renegade er ikke bedre end standart. Faktisk er standart højttalerne meget gode med en god HU og en sub i bagagerummet.

• #3   20. aug 2012 De der Renegade spiller meget ringere end dine originale højtalere smiley

Du skal op og give minimum 1000 kr. for et sæt, før du får en mærkbar forskel...

Men som Ketil siger, overvej nogle 8", da de kan være der, og vil give dig en rigtig god bund smiley
    Men ja ud og lyt og find frem til hvad du kan lide...

• #4   20. aug 2012 du skal da ikke ha en fuldtonehøjttaler i. der er jo komponentsæt i bilen som standart.
    hvorfor vil du egentlig sætte nye i, er de sprunget ?

• #5   20. aug 2012 Som der skrives højere oppe. Har du diskanter og mellemtoner . Dvs prisen ligger på 1500++ for noget der virker!

Jeg har selv en passat (samme højtalere) . jeg har smidt en 12" rockford bass og forstærker i .. KÆFT EN FORSKEL ! . og det kostede mig det samme som at skifte alle højtalerne smiley .. men de dør nok på et tidspunkt. Men har også trukket kabler så jeg kan køre højtalerne over forstærkeren smiley

• #6   20. aug 2012 http://frequence-shop.dk/produkter/49-car-audio/278-6-audio-kit/
    hvis det er så prøv det her sæt. det er ganske fin kvalitet....
    og ja hvis du skal opgrader såå gør det med en fin sub i stedet for...

hvis du vil have noget andre ikke har kan du jo kontakte mig på privatpost her inde så kan vi finde ud af noget lyd...

• #7   20. aug 2012 U W D. der sidder kun højtalere i fordørene og jeg tror måske at den ene er sprunget lyden er noget dårligere og der en ingen bas. den anden spiller fantastisk. men jeg kunne godt tænke mig at få sat højtalere i bagdørene nu når der allerede er gjort klar til det smiley i må gerne skrive hvis i evt. har nogle til salg eller komme med foresalg til nye højtalere. tak for svar indtilvidere..

• #8   20. aug 2012 Har lige monteret dette sæt i min passat. Samme opbygning som en golf fire.
    Det spiller ufatteligt godt, hvis man tager prisen i betragtning (:
    http://avantix.dk/catalog/product_info.php?cPath=199_24_28_31&products_id=2229

• #9   20. aug 2012 Martin H.
    prøv og kigge på dem jeg har linket til.. de er ikke så dyre og de har en fornuftig lyd.

og nu du er igang kunne du jo sætte en subwoofer i bagagerummet.
    Hvis du ikke vil bruge så meget plads i bagagerummet så kan man anskaffe en såkaldt flad subwoofer... de er ikke så dybe og de kræver ikke det store

• Emil B
    Emil B Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 1
    #10   25. maj 2014 Er det 6.5 der sidder i alle dørene på en golf 4?

• #11   25. maj 2014 ja

• #12   24. apr 2018 Hej. Jeg købte dem her til Golfen. https://www.carsound.dk/produkt.asp?id=13220&pk=

Den ene diskant var defekt. Har bestilt nye magen til på eBay. Da jeg nu køre kun 1 diskant. Syntes jeg virkelig de diskanter er dårlige. Kan man montere en anden bedre diskant, eller skal det være ens mærke?

Har monteret uden dele filter. Gøre dele filteret noget forskel?

Kommentér på:
Højtalere Golf 4

Annonce