{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

PIoneer anlæg stjålet!!!! {{forumTopicSubject}}

Da jeg vågnede i morges og kom ned til min bil var fucking alle side ruderne og bagruderne pillet ud! :S 2 x 12 tommer basserne og forstærker var taget ud og mine 6x9 højtalere var os nakket!!!!

OGG JEG KAN IKK FÅ EN FUCKING FIS TILBAGE AF FORSIKRING!!!!!!!

ALLE VÆR OPMÆRKSOM I VIBORG OMREGN!!!! check min profil for mere info!!! HJÆLP SØGES!!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PIoneer anlæg stjålet!!!!
  • #1   19. mar 2006 kæft mand hvad gør jeg! :S fucking viborg gensere som ikk kan holde snitterne for sig selv! fandme for latterligt at hvis man endelig får en bil med bar lidt udseende såå fucking nakker de hele pisset!

• #2   19. mar 2006 de skulle dø sådanne nogen svin

• #3   19. mar 2006 NITTE mester...
    Hvor holder den?? på gaden eller???
    Et godt råd er, ikke at spille højt et stykke fra hvor du parkere bilen, da ALLE så ved at der er anlæg i den...
    Havde en kammerat som havde fyret max op for anlægget lige da han kom til en kvickly butik, da han 5 min senere kommer ud fra butikken når han lige qat se han bil race ud af parkeringspladsen!!!!!
    Politiet fandt bilen dagen efter fuldstændig strippet:o/ Så det gælder om at holde lav profil....
    men fandme surt for dig mester...

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    sep 2005

Følgere: 5 Svar: 102
    #4   19. mar 2006 det er sikkert nogle aber fra polen der tag vores spiller dåser, så de har råd til at stikke sig selv i armen.

• #5   19. mar 2006 hmm ja det er virkeligt nedern! smiley spillede skam fax overhovedet ikk da jeg kom derhen igår nat... smiley men sikkert bare nogle fuck hoveder som er kørt rundt i hele viborg også var de heldige lige at finde min! smiley men drenger? ser i noget der ligner noget, eller er lidt underligt, såå må i meget gerne kontakte mig! og den holdte inde i en gyde bag en anden bil... smiley forstår simpelthen ikke hvorfor man ikke kan få lov til at ha sin bil i fred! men tak for rådet Mikkel K smiley tro mig, vil helt sikkert følge det fra nu af!

men altså hvis der er noget "godt" i det her, så er det at der fax kun er kommet en lille ris der hvor de brød ind ellers er der ikke sket nogen "skade" som sårn... et par nye bag/side ruder såå sku den være klar igen... men fra nu af, er det slut med gejl til mig bil! smiley tør simpelthen ikke tage chancen!

• #6   19. mar 2006 Hey...

Sur røv... Siger jeg bare...

Jeg har også haft indbrud i mine biler et par gange... Der er ikk noget værre end at komme til ens bil hvor den er fuldstændig skrallet...

Men et godt råd... hvorfor ligge ens anlæg ind på nettet...

Det er da et slaraffenland for tyve herinde... Hvis de falder over en bil, som de lige har mødt på gaden, kan de jo hurtigt følge efter, hvis de ved der er monster stort anlæg i...

Bruun

• #7   19. mar 2006 Hej dan.. man kan se din nummer plade på det ene billede.. det ville jef nok fjerne..
    og må jeg kondolere..

• #8   19. mar 2006 Hey igen...

Det der med de nummerplader.... Man kan da ikk finde addresse på nummerplade nogen steder...

Mener da kun man kan igennem politiet...
    Og der skriver de ID ned når man får det... Såh...

Bruun

• #9   19. mar 2006 hvis man kender de rigtige personer så kan man godt få oplysninger via nummerpladen..

• #10   19. mar 2006 Sådan nogle spader.
    Skal nok holde øjne og øre åbne.

• #11   19. mar 2006 IDIOTER, kraft edme en flok lusepuster der laver sådan noget pis

surt at høre knægt smiley ska nok holde ørene åben

• #12   19. mar 2006 Takker for alle kommentarene drenger! smiley fandme lækkert at høre at der er nogle ordenlige mennesker tilbage i dk!!! smiley og Bruun smider de billeder af igen! smiley havde slet ikk tænkt på det, og fjerner nr pladen nu... tak for alle kommentarene drenger! hold øjne og øre åbne! dusør gives hvis i kan finde det igen! smiley

Kommentér på:
PIoneer anlæg stjålet!!!!

Annonce