{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

højttaler valg til vognen HJÆLP! :) {{forumTopicSubject}}

Jeg søger et sæt 6,5'' compo sæt til henholdvis for og bag døre (bilen er en fiesta 2008)

Jeg har kigget lidt på
-Audio system R165 compo sæt
-Dls Rs6
-Focal 165 A1
-Focal P165 V15

men må sku indrømme jeg er lidt i tvivl hvad det skal være. højttalerne skal kører over 2din radio..
Jeg ved godt der vil komme en masse kommentar med "uhhaa få dem da til en forstærker bla bla.. os iorden i syntes det. men jeg holder mig til Radio

mit spørgsmål er så, hvad ville DU fortrække?? alle sammen ligger omkring 50-70rms watt og 2din kører med 4x50Rms watt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  højttaler valg til vognen HJÆLP! :)
  • #1   30. aug 2012 spild af penge at smide så fine enheder over en hu... vælg noget billiger... kan anbefale boston. eller rainbows billige serie...

  • #2   30. aug 2012 kig på noget alpine

  • #3   30. aug 2012 Nu kan jeg ikke helt huske hvad de modeller du nævner koster, men vil da foreslå: Dls RM6.2
    Focal PS165
    Audison Voce av k6

    Det er de nyeste modeller som erstatter nogen af de modeller du nævner.


  • #4   30. aug 2012 prisen ligger mellem 1200 og 1800 for de composæt

    ja okay


  • #5   30. aug 2012 Okay.. så er det kun Focal PS165 som er i den priskategori.. De har lige vundet EISA award 2011-2012

  • #7   23. sep 2012 nej der står den er faktisk på 4x60 rmswatt
    og de lyder kanon


  • #8   23. sep 2012 Hvilken hu er det ?

  • #9   23. sep 2012 den en eonon der står i hvertfald rms watt

  • #10   23. sep 2012 Tror godt du kan tage den oplysning med alle mulige forbehold.. Den har ingen hold i virkeligheden what so ever, uanset hvilken model du har fat i fra dem..

    Men er det godt nok til dig, er det jo også fint nok.. Jeg synes bare ikke du skal leve i illusionen at den leverer det smiley

    Forsat god dag smiley


  • #12   24. sep 2012 Tommy A
    nu er det bare sådan jeg kan ikke få min kørercomputer til at køre hvis jeg sætter en Pioneer i smiley så er tvunget men er fuldt ud tilfreds med den Eonon


  • #14   25. sep 2012 eonon d5105
    lige knap 3000


  • #16   25. sep 2012 Sikke noget vrøvl... Du gider bare ikke tro på at du har købt noget lort... Bilens kørecomputer osv. vil fungere fint hvis du bare anskaffer den rette adaptor til... Hvis det er en relativt ny er det sikkert bare en canbus adabtor der skal til... At sige at KUN den billige kina HU som LYVER om deres watt opgivelser... (Hvis den HU rent faktisk kan yde 4x50 watt RMS, så er jeg dronning af Danmark...) er den eneste der fungerer i din bil, er jo noget vrøvl... Hvis du ikke kan tåle at høre sandheden så forstår jeg godt du har købt det bras...

  • #17   26. sep 2012 okay undskyld mig cody man ikke er multiproffesser som dig, men nu kender jeg flere som har brugt rigtig mange penge på pioneer adaptor og pis og lort og der virkede kørecomputeren IKKE

    men det fint du syns det noget bras, jeg har ingen problemer med den radio. og er vældig godt tilfreds..
    bare fordi den er billig er det ikke ens betydning med det noget lort, hvorfor giver 2-3x så meget for noget der kan stort set det samme


  • #19   27. sep 2012 M .

    Fair nok... Hvis du mener at Eonon som er noget billigt lort uden kvalitetskontrol er "Stort set" det samme som Pioneer, og Alpine, clarion osv. Så fred være med det... Jeg har bare 1 spørgsmål dog... Hvor længe varer din orlov og er det ikke snart tid til gruppeterapi der på den lukkede??? Sorry men hvis man tror at Eonon på nogen måde kan sammenlignes med kvalitet fra anerkendte mærker, Så trænger man nok til en eller anden form for proff. hjælp... <---- Tiltænkt som provokation så du måske kan se hvor dumt det du skrev lød... Kender dig ikke så nægter at dømme dig...

    Og nej fordi den er billig er det ikke nødvendigvis noget lort... Fordi det er noget lort så er det noget lort... Så simpelt er det... Jeg har haft med bilstereo at gøre i over 12 år nu... man lærer lidt... 1 af tingene man lærer er at genkende lort når man ser det... uanset pris... (jeg har også set en del dyrt lort... )


  • #21   29. sep 2012 Tommy A

    Måske med nogle mærker... JBL, og Cerwin Vega, er f.eks. nogle af dem der har droppet kvaliteten lidt og holder prisen oppe pga navnet... Ser du så mærker som Audisonj og herz som faktisk har lyd tekniker og laboratorier til at udvikle på deres produkter... eller Focal og Morel som også udvikler deres produkter selv. Så tror jeg ikke på det er navnet du betaler for.
    Eller du mener måske at man også bare betaler for DIgital Designs Navn, selv om deres subs har potentiale til at opnå lydtryk over 180 db... Men det er navnet man betaler for? Det kan ikke have været flere måneders måske års udvikling man betaler for evt.?


Kommentér på:
højttaler valg til vognen HJÆLP! :)

Annonce