ang støj og en meget underlig fejl samtidig {{forumTopicSubject}}
hey bg
mit anlæg har altid spillet som det skulle .
menn idag så fandt jeg lige ud af at det ene phono stik var røget ud af forstærkeren self..
jeg kan ikke høre den var røget af .. men, satte den i lige til men efter det er det kommet støj nu og vis jeg holder stille med bilen tændt og pumper på min bremse.. så kan jeg få mine omdreningers til og gå fra 800 til 1500 ..??? kommer helt and på hvor hurtig jeg pumper hvor højt den kommer op i omdr ??
og kan høre nu der kommer lidt generator støj op i højtalerne alle kabler er ført rigtig ...
det har spillet fint i 4 mån til idag
sys de 2 fejl bare virker total underligt når bilen har kørt og spillet fiint hele tiden ind til idag...
nov 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Biler: 4 Emner: 26 Svar: 66
okt 2008
Følger: 14 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 89 Svar: 563
det squ næsten mere det 2 problem jeg sys er vild underligt og som jeg vil og skal havde fundet fejlen på...
apr 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 2.403
okt 2008
men har lige renset mange stel .. kunne ikke lige klare de så grimme ud da jeg alligevel på jobikke havde noget og lave så tog jeg lige tid til min egen lidt ..
det jo ikke så tit jeg har tid til og rode ved min egen bil desværre da jeg sys jeg skal lave biler hele tiden for venner eller bekendte..
men i denne week skal jeg havde tid til den da jeg skifter olie olie filter igen igen da min makker kom til og fylde forkert i så jeg bare først idag nogle dage efter heeh .,., men så skal kigge på den alligevel så må lige tjekke flere stel ledninger .. alle lige ved batteriet har jeg renset af osv ..
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 54 Biler: 10 Emner: 123 Svar: 3.681
maj 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 7 Svar: 419
Og da du lavede anlæg i din bil, huskede du at opgradere din stel forbindelse fra batteriet til karossen ?, hvis ikke så start med dette...
okt 2008
okt 2008
men det virket jo alt og og så kom en ting så kom 2 fejl og nu mange el ialt ???
total underligt
ang støj og en meget underlig fejl samtidig