{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

ang støj og en meget underlig fejl samtidig {{forumTopicSubject}}

hey bg

mit anlæg har altid spillet som det skulle .
menn idag så fandt jeg lige ud af at det ene phono stik var røget ud af forstærkeren self..
jeg kan ikke høre den var røget af .. men, satte den i lige til men efter det er det kommet støj nu og vis jeg holder stille med bilen tændt og pumper på min bremse.. så kan jeg få mine omdreningers til og gå fra 800 til 1500 ..??? kommer helt and på hvor hurtig jeg pumper hvor højt den kommer op i omdr ??

og kan høre nu der kommer lidt generator støj op i højtalerne alle kabler er ført rigtig ...

det har spillet fint i 4 mån til idag

sys de 2 fejl bare virker total underligt når bilen har kørt og spillet fiint hele tiden ind til idag...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang støj og en meget underlig fejl samtidig
  • #1   30. aug 2012 prøv og pil det phono stik ud igen?

• #2   30. aug 2012 har jeg prøvet .. kber et nyt tykker med guld stik eller hva man nu kan få ..'

det squ næsten mere det 2 problem jeg sys er vild underligt og som jeg vil og skal havde fundet fejlen på...

• #3   30. aug 2012 lyder som en stel fejl

• #4   30. aug 2012 jahh ikke sad lige og tænkte det samme enlig ..
    men har lige renset mange stel .. kunne ikke lige klare de så grimme ud da jeg alligevel på jobikke havde noget og lave så tog jeg lige tid til min egen lidt ..

det jo ikke så tit jeg har tid til og rode ved min egen bil desværre da jeg sys jeg skal lave biler hele tiden for venner eller bekendte..

men i denne week skal jeg havde tid til den da jeg skifter olie olie filter igen igen da min makker kom til og fylde forkert i så jeg bare først idag nogle dage efter heeh .,., men så skal kigge på den alligevel så må lige tjekke flere stel ledninger .. alle lige ved batteriet har jeg renset af osv ..

• #5   30. aug 2012 det at den stiger i omd ,når du pumper pedalen er helt normalt , det er pga vacum fra bremse forstærkeren.

• #6   30. aug 2012 Hvilken HU har du ?

Og da du lavede anlæg i din bil, huskede du at opgradere din stel forbindelse fra batteriet til karossen ?, hvis ikke så start med dette... smiley

• #7   31. aug 2012 det har jeg faktisk ikke.. mener du bare den korte stel til minus på batteriet den skal jeg opgradere. har næsten lige haft den helt af og rendset helt op som ny så der var god stel os på karros der hvor stel sidder.. men har et problem mere så lige før da jeg kørte at nu min venstre lygte stoppet med og lyse langt lys og blink virker i lygten men ikk nirmalt kære lys. og i højre er min ene engleaeys gået?? det som om det el i bilen er ved og blive levende og min central lås driller os her til aften?? seriøst kan den bare komme med så mange små fejl ¨på el på engang .. den har bare stået stille i 2 dage hiih smiley skulle den måske ikke havde været haaaahh

• #8   31. aug 2012 har en sony

men det virket jo alt og og så kom en ting så kom 2 fejl og nu mange el ialt ???

total underligt

Kommentér på:
ang støj og en meget underlig fejl samtidig

Annonce