{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogle der kender mærket GLADEN?
  • #1   18. sep 2012 Vi bruger mærket på jobbet. Til lastbiler. Deres subwoofer er hammer gode. Kæresten har fået en 8 " i swiften fra 2006 . Den sparker godt af og har en rigtig fin lyd. Så kun gode erfaringer herfra. Vi sælger rigtig meget af det til kunderne til lastbiler

• #2   18. sep 2012 sku være en af enginør fra Audiosystem der har lavet det. mærket sku være ok. set hificarfi´s hjemmeside? syntes ikke det var specielt meget billiger i tyskland

• #3   18. sep 2012 Det er Henning Gladen der står bag Gladen Audio og Audio System. Mener faktisk også det er ham der står bag Steg forstærkere, men er dog ikke helt 100 på den..

• #4   20. sep 2012 ketil
    den gladen jeg har kigget på SQX koster 1150 i tyskland smiley knap 800 man spare

• #5   20. sep 2012 Gladen Audio er faktisk det samme som Audio System. det er samme mand og firma der står bare de 2 mærker... det er samme mand og firma der står bag Mosconi forstærkerne, og jo det var samme mand der havde en finger med i STEG forstærkerne...
    Gladen har på trods af meget kort tid på markedet under det navn allerede lavet mange meget flotte resultater i db-drag, bassrace og db-cup... og mener faktisk også de skulle have en del flotte resultater i EMMA og AYA... Så det er faktisk rigtigt gode produkter... (Har fået lov at lytte til nogle af produkterne og de er bestemt pengene værd.)
    Her stopper jeg så med at skrive, da jeg mener vi skal støtte de danske forhandlere og ikke smide vores penge ud af landet...

• #6   21. sep 2012 db drag den model GLADEN jeg snakker om står os på hjemme siden at ha vundet db drags osv

• #7   21. sep 2012 Den enhed du tænker på har helt nøjagtigt skaffet et tysk team, en verdensrecord i db-cup.. Og en 2. plads i bassrace ved VM... smiley Det er godt grej...

• #8   22. sep 2012 har vært ude ved en kammerat og høre både den og 10" udgaven og må indrømme jeg er og bliver altid mest til 12" (dont know why) men hold kæft det spiller.. tror det ender med 2 små stk af de 12" sataner smiley

• #9   22. sep 2012 men de har selvf os 4x12" jeg nøjes med to hehe

Kommentér på:
nogle der kender mærket GLADEN?

Annonce