{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.084 visninger | Oprettet:

Boxter Pro Eliminator 10" specs søges / vs {{forumTopicSubject}}

Lidt tanker....

Jeg har en Cerwin Vega VMAX 10" (dobbelt 4ohms svingspoler) brokoblet til ~ 250 audison RMS-watt..... den sub har en SPL på 82,7db ....

Derudover er den langsom... den kan godt spille, også rimelig højt, men reaktionstiden er sløv og den udnytter heller ikke sine watt særlig godt....

Ville jeg få mere ud af at smide en gammel Boxter Pro Eliminator 10" i bilen? ... jeg kan ikke finde en skid specs på den her gamle sub... den har dobbelte membraner, er sort all-around og grå front-logo osv...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boxter Pro Eliminator 10" specs søges / vs
  • #1   3. okt 2012 det er ikke enhed skyld den er sløv som du skiver det er din kasse eller forstærker som ikke har kontrol over den .

hvad har du af forstærker ? og hvor mange liter er kasse på samt er den porte eller lukket.

• #2   4. okt 2012 Få lavet en rigtig kasse og monter en ordentlig forstærker til den CV bass, så er den klasser bedre en Pro Eliminator...

og den kan sagtens spille præcist i rigtig kasse og med rigtig indstilling...

• #3   4. okt 2012 CV'en er sikkert i en forkert kasse - det må jeg undersøge så... måske den kunne portes - hvad programmer findes der til at beregne den slags?

Jeg tænkte blot også på volumen-mæssigt... 82,7 i SPL er jo direkte til grin....

Som førnævnt får den omkring 250 RMS watt fra en Audison-forstærker smiley .... LRX5.600 ....

Kommentér på:
Boxter Pro Eliminator 10" specs søges / vs

Annonce