{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

Kan ikke få gang i HU :/ {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu rodet i 2 dage uden held med at få gang i hverken mit nye anlæg, og efterfølgende det gamle der sad i, som virkede inden jeg tog det ud.

Jeg har målt på ledningerne, og der er kun 12 V på 1 af ledningerne når jeg drejer nøglen, og det er den der sidder på anlægget som "acc" altså tændingen. Ledningen med sikringen på anlægget som jeg ville mene måtte være "hoved" ledningen, får aldrig 12 V. Har jeg ret hvis den skulle have 12 V altid, sådan så den gemmer indstillinger m.m. og når man så drejer nøglen får den 12 V på den anden ledning og går i gang?

Da jeg regner med det er rigtig, prøvede jeg at trække en ledning fra den der er 12V på når jeg sætter tænding på, og så over til den jeg regner med der er "hoved ledningen" men det resulterede i en brændt sikring i bilens sikrings boks.

Så nu er jeg fuldstændig tør for idéer smiley er der ikke et klogt hoved der ude der har en idé om hvad fanden det kan være.

Snakkede med pappa om at prøve at trække konstant 12 volt et andet sted fra til "hoved ledningen" men har jeg ikke lige villet give mig i kast med endnu.

Skal lige siges det er et flip skærms anlæg hvor jeg ikke har sat "håndbremse" ledningen på stell, men den skulle jo kun blokere for TV delen, anlægget burde da virke alligevel ikke ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke få gang i HU :/
Kommentér på:
Kan ikke få gang i HU :/

Annonce