{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.424 visninger | Oprettet:

Lasse J
Lasse J
Emner: 1 Svar: 3

Seat Ibiza Style 2012 - Spotify, lyd-"arm", holder & kabelføring {{forumTopicSubject}}

Hej guys,

Hvordan laver jeg en smart løsning i en helt ny bil, så jeg kan:
1. Sætte min iphone i en holder som ikke ødelægger bilen
(til GPS app. og Spotify)

2. køre Spotify hvor jeg kan skifte numre via "armen" ved rattet og selvfølgeligt høre musikken over anlægget?

Jeg håber i har nogle gode bud på en value for money løsning smiley

Mvh.
Lasse

P.s. Det er klar at jeg har både USB (opladning) og Aux tilslutning nede ved det lille rum under radioen, som jo ville kunne bruges, men jeg vil godt have styring af audio via rat-"armen" samt en nogenlunde fornuftig kabelføring.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat Ibiza Style 2012 - Spotify, lyd-"arm", holder & kabelføring
  • #1   25. nov 2012 Den har lytter jeg lige med på..

• Lasse J
    Lasse J Tilmeldt:
    nov 2012

#2   26. nov 2012 Er der virkeligt ingen som har lavet det her setup - og tilfældigvis har nogenlunde samme bil som jeg?

• Lasse J
    Lasse J Tilmeldt:
    nov 2012

#3   27. nov 2012 2. Man kan købe et produkt der hedder "Dension Gateway" til at få ratkontrollen til at fungere med iPhone. Jeg er næsten 100% sikker på at det vil virke til at skifte numre inde i Spotify, da jeg formoder (uha) at det er samme interface som bruges til headsets. Det koster 900 kr.

• Lasse J
    Lasse J Tilmeldt:
    nov 2012

#4   27. nov 2012 1. Jeg er ikke glad for sugekopper, men det er dog 100% sikkert at de ikke ødelægger bilen. http://www.theoona.com/ kunne være en simpel og god løsning på problemet.

Kommentér på:
Seat Ibiza Style 2012 - Spotify, lyd-"arm", holder & kabelføring

Annonce