443 visninger
|
Oprettet:
Anden HU med 3phono udgange {{forumTopicSubject}}
Yep, jeg skal ha mig en ny headunit, og der skal være 3 udgange, rear, front og sub..
Kører PT med alpine, og har altid været tilfreds, men det må gerne være andre mærker.
Har en JVC liggende med de obligatoriske 3 udgange, men det er en ældre sag, og sys ikk der er nok indstillings muligheder.
Kom gerne med bud på hva der ku bruges, gerne hvis i kender til nogle konkrete brugte..
budgettet er jeg endnu ikk helt selv klar over, men det skal ikk være flere millioner.
Men kom med jeres bud.
Go weekend.
jan 2007
Følgere: 89 Biler: 9 Emner: 1 Svar: 4.007
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 18 Svar: 409
okt 2004
Følgere: 34 Biler: 8 Emner: 32 Svar: 517
No nonsens design, men med et utal af farver til display/knapper så man kan finde en der matcher sit lys i bilen. Samt en RIGTIG god equalizer der kan indstilles til stortset alt. Begge mine amp er kun grundjusteret i volume, så er resten med frekvenser og deling justeret via Kenwooden. At den så også har BT er jo kun et plus, samt USBen sidder i en ledn. bagpå (kæmpe plus i mine øjne), den er så trukket ind i handskerummet i bilen, så der ikke sidder noget på fronten.
Eneste minus er at det er lidt kringlet for en ny at skifte mappe. Men det lærer man selv hurtigt. Ellers spiller den max. Men har så aldrig selv været til de store lysshow med alt muligt geil i displayet. Er man til det, skal man ikke vælge den kenwood.
Anden HU med 3phono udgange