{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  StP Silver Butyl DørKit/StarterKit, 4 ark - ER det godt?
  • #1   9. dec 2012 yep. til den pris de køre med det til er det rigtig godt. overvejer selv at købe 12plader til VB´eren min er så ringe isoleret orginalt

• #2   9. dec 2012 ja kunne da godt være man skulle købe det så ? smiley
    men ser gerne inputs fra andre også som evt har det i bilen ?

• #3   9. dec 2012 jeg har os dæmpet mine døre med det. og det gir en helt anden lyd, så syntes helt klart at det er det værd smiley

• #4   9. dec 2012 Kalle N : hvor meget brugte du i hver dør?
    er det nok bare at købe et sæt ? eller skal jeg dæmpe både indvendige( på plastikken /udvendig (på metallet indefra)
    - hvis i forstår hvad jeg mener? smiley

• #5   9. dec 2012 hmm jeg købte de plader der er 265x375mm.. og jeg brugte omkring 12 plader mener jeg. jeg har bare dæmpet på den side af døren hvor dørbeklædningen sidder på.

og så faktisk også inde i døren med nogle bytul plader fra biltema

• #6   9. dec 2012 men hvis du nu køber 2 sæt af det de har på tilbud nu så har du også til næste bil smiley
    har selv overvejet og købe et sæt, selvom jeg ikke lige ved hvad jeg skal bruge det til pt smiley

• #7   9. dec 2012 ville klar gøre begge dele men som sagt så har min bil heller intet... du kan med fordel gide dit "dampspær" lidt også. det jo bare en metal plade.

• #8   9. dec 2012 oka tak for inputs folkens så må jeg hellere bestille sån 2 sæt smiley

• #9   9. dec 2012 kalle. man kan altid dæmpe mere.. hjulkasser. gulv. tunnel. A-B-C stolper hattehylden. taget . torpedoplade. osv

• #10   9. dec 2012 hvad er det vigtigste at dæmpe først? smiley
    hvis jeg nu køber 2 sæt?

• #11   9. dec 2012 ketil

jojo det kan man da, men så længe det bare er en corolla fra 98 jeg køre i så vil jeg ikke smide det helt vilde i at lyddæmpe den, andet end det der ville hjælpe til en bedre lyd. da jeg for det meste ikke kan høre motor,vind,vej støj osv når jeg køre.

da anlægget bliver brugt til hvad det er købt for, spille musik smiley

• #12   9. dec 2012 min kmai køre E11 og han for dæmpe sin sygt meget... men han har selvfælig også eftermonteret orginalt aircon. G6R kabine. leder efter G6 gearkasse. orginale TTE skørte og TTE fælge. og sænking. har sjældent mødt en fyr der passer bedre på sin bil end ham.

• #13   9. dec 2012 min er os en e11. jeg har os det meste af en g6r kabine i. bortset fra rat,instrumentbord,loft,hattehylde, dørbeklædning foran,a stolpe. b/c stolpe. a stolpe er der indspartlet diskant og malet sort. b/c er også malet sort. og dørbeklædningen er der spartlet ud til højttaler, og malet mørkegrå, ligesom det grå fra g6r. og så sort kunstlæder i der hvor stoffet plejer at være. hattehylden er så spartlet op til 6x9 og betrukket i filt. så syntes da også jeg har gjord noget ud af min indeni smiley

Kommentér på:
StP Silver Butyl DørKit/StarterKit, 4 ark - ER det godt?

Annonce