{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

arbejde med anlæg {{forumTopicSubject}}

et lille spørgsmål. hvis man godt kunne tænke sig at arbejde med udformning af dørsider, bagagerum generelt anlæg ( forstækker bass) osv. ligger der nogen uddannelse bag? og hvor findes der job henne. jeg er blevet rigtig meget bidt af at udtænke, planlægge og finde produkter nu når jeg er i gang med min G3 smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  arbejde med anlæg
  • #1   11. jan 2013 Ingen udd. mere bare learning by doing.. Nu jeg selv elektriker og det har da hjulpet mig en del enkelte gange... Min kammerat har autobixen Amager, der hjælper jeg tit til - da jeg som dig også har en stor interesse...

Men mht. arbejde er der jo ikk så meget andet end de enkelte butikker (autobixen, bilxtra osv.) som der ansætter folk til det... Men det er som regel ikk KUN til det - de laver ligeså meget af alle de andre ting... Tror ikk rigtig der er nogen der arbejder med anlæg 37 timer om ugen...

• #2   11. jan 2013 Bilstereobranchen er en branche der er næsten umulig at komme ind i, medmindre du kender nogen der har en forretning i forvejen. Uddannelse er der ikke nogen af.

Er selv uddannet maskinarbejder og startede som butikschef i en bilstereo butik i valby og er nu selvstændig.

• #3   11. jan 2013 Der findes nogle kurser og sådan, ik en decideret uddannelse...
    Det kan måske være en fordel at have noget autoelektro baggrund, da en stor del af det arbejde man vil komme til at udføre ofte indebærer en del mere autoelektronik end store glasfiberopbygninger osv.

Kommentér på:
arbejde med anlæg

Annonce