1.271 visninger
|
Oprettet:
Antenneforstærker {{forumTopicSubject}}
Hej Bilgalleri
Jeg har en Audi A3 8l med boseanlæg, men har fået skiftet antenne (da jeg købte den, var det ingen antenne monteret) Mit problem er jeg ikke kan finde strømstikket fra radioen der skal sættes i antennen, det spiller OK uden strøm, men har nogle gange problemer med signalet nede i byen.
Ville høre om det er lige meget hvor jeg trækker strømmen fra, eller skal den trækkes fra radion. Tænker selv lidt fra baglygten, har i bedre ideer?
Håber i gider at hjælpe mig.
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Sådan har jeg også lavet det på en bil i tiderne morgen, og det virkede fint....
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1
Endnu engang TAK
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 276 Svar: 3.762
eller er ledningen bagerst i bilen??
Ville sku personligt aldrig trække noget til anlægget fra en baglygte.. For meget ledningslort
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Det bliver nu meget kortere ledning hvis den sidder i bag, frem for at føre en ledning hele vejen igennem bilen...
Og om det er en tændings kontakt eller en lyskontakt er nu nok et fedt...
Men hvis det er en bil der fortæller om der er sprunget en pære, bliver det jo nok lidt af en problem....
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 276 Svar: 3.762
Altså den eneste antenneforstærker jeg har set har siddet ved radioen.. Sådan en lille cylinderformet ting..
Men okay det her er noget der sidder i selve antennen? Så kan jeg godt se det lidt. Men ville stadig ikk gøre det sådan
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 83
Antenneforstærker