{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Front højtaler....? {{forumTopicSubject}}

skal ud at have nogle Front højtalere til min gamle Polo, men det skal være nogle der kan rykke okay..... hvad ville i anbefale...? har tænkt lidt på nogle 6,5" mds, men hvad rykker... ? hvad siger experterne ... og diskanter kan det betale sig at ofre f.eks. 1000 kr på dem eller er forskellen på dem og nogle til 500 så stor at det tydelig høres ..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Front højtaler....?
  • #1   1. apr 2006 kan der sidde 6,5tomme i foran???
    det ville jeg lige undersøge først


  • #2   1. apr 2006 det kan der sku blive nødt til hvis jeg vil have det smiley ...hehe

  • #3   2. apr 2006 Normalt anbefaler man jo at du køber et komponent sæt som er lavet med løse diskanter. og ikke at du køber dem ved siden af.

    Men hvis du har plads til 6½" så har jeg nogen Rainbow komponent sæt du kan få til 1000kr de spiller utrolig godt. og er rigtig musikalske, meget overraskende i et sæt højtalere til 1000,-


  • #4   2. apr 2006 hvis du vil have mds kan jeg varmt anbefale deres audiophile pro enheder, de spiller kanont rent, ellers er rainbow som thomas skriver et rigtigt godt valg.

    -med henhold til diskanter er der stor forskel på hvad du vælger. tager vi mds som et eksempel igen og sætter deres MT6 op imod APX T1 eller MT9 vil du kunne høre en tydelig forskel i lydbilledet

    Manny
    Team Phanatic


Kommentér på:
Front højtaler....?

Annonce