{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.980 visninger | Oprettet:

Lyd i VW UP {{forumTopicSubject}}

Har bestilt en Move UP 3 dørs som jeg får engang i næste månede, og ville høre om nogle har erfaringer med lyden (versionen med 6 højtalere).

Evt. hvis lyden ikke er fantastisk har jeg sådan et anlæg http://www.astina.dk/pakketilbud/magnat-orange-limited-4694-bass-kit-p-116868.html
med 2 stk. 6x9 og en 12" sub.

Hvordan er det med montering og er der plads i hattehylden og i bagagerummet?

Målene på bassen er:
4405 x 405 x 345/395 mm

& hvad med garantien?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lyd i VW UP
  • #1   7. feb 2013 Du skal IKKE have 6x9'er hvis du har subwoffer, og hvis lyden er dårlig, så skal du have komponentsæt og forstærker og ny radio, ellers bliver det ikke til noget

• #2   7. feb 2013 Garantien har ikke noget med det at gøre

• #3   7. feb 2013 Som mikkel siger smiley

• #4   7. feb 2013 Hvis du alligevel ikle vil bruge penge på ordentlig grej så køb en lille aktob sub som du kan gemme af vejen, fx under føre stolene eller sådan npget.

• #5   7. feb 2013 Hvis du er i tvivl om hvordan du skal gøre, når der skal trækkes kabler, kan du kontakte Essal herinde fra.. Han har selv prøvet det. smiley

• #6   7. feb 2013 Da jeg var ude og prøvekøre en helt standard Up, havde den kun de to højtaler foran, som var lige til at lukke op og skide i, ja undskyld mit fransk. Så jeg bestilte min Citigo med fire ekstra højtaler, som du også har i din, og det spiller meget bedre. God lyd, ren lyd og basen kan godt mærkes. Men nu er der jo stor forskel på mennesker, så hvis du er den som ligger mærke til hver detalje i lyden, kan det jo godt ske din oplevelse er anderledes. Jeg er bare en standard mand med standard øre, og jeg klager overhoved ikke over lyden.

• #7   7. feb 2013 Versionen hvor der båede er højtalere for og bag spiller overraskende godt, og kan også sagtens spille højt !

At ødelægge en UP med 6x9'er, 12" passer og uoriginale radio'er..ved ikke hvad jeg skal sige...

• #8   7. feb 2013 Hvis du ikke synes det lyder af nok kan du jo altid sætte en lille forstærker på, Rockford har lavet en lille 4 kanal som ingen ting fylder og næsten ingen strøm bruger, den kan sættes i uden at du skal skifte andet og vil forbedre lyd kvaliteten meget smiley

http://www.lfaudio.dk/shop/rockford-pbr300x4-forstaerker-1126p.html

• #9   7. feb 2013 ville heller ikke ødelægge den!
    og tak for jeres inputs smiley

Måske er den bedste løsning nok en lille aktiv Sub under sædet eller sådan så.

Men hvordan tilslutter jeg den til den originale radio?

• #10   7. feb 2013 den skal ha plus (konstant 12v) stel (konstant) remote fra radioen ( mål dig frem for at finde den.

Højtaller kablener som går ud af den originale radio klipper du over og loder sammen med et stik som der er med, det skal skal du dog først lige klippe hovedet af, men det er der ingen problemer i at gøre, så når du har sat dem sammen så tager du det andet stik som er med der får ud fra forstærkerne og loder sammen med højtaler kablerne som går ud i bilen så der igen kommer lyd i det.. når det gjort så er det bare indstikke forstærker som du vil ha det til at stå og så "gemme" den væk hvor der er plads til det...
    men hvis det er du er usikker på det så kan du os altid ringe til dem hos lf audio og så vil de gerne guide dig igennem hvordan du skal gøre når du står med det smiley

• #11   7. feb 2013 jeg siger tusinde tak Kirk! smiley

• #12   7. feb 2013 så lidt..
    hvis ud skal ha fat i dem så er det bedre at ringe på 96 300 250.. der er større chance for at de tager den der på, da de tit er lidt pressede på telefonerne smiley

Kommentér på:
Lyd i VW UP

Annonce