{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Udskift org. højtalere {{forumTopicSubject}}

I min bil sidder der originalt en højtaler forneden i døren og en diskant foroven i døren. Hvis jeg ønsker at udskifte højtalerne, skal man så købe et komponentsæt eller hvad? Det er ikke så meget diskanten jeg vil udskifte, men højtalerne forneden i døren. Når jeg kigger på højtalere, er det ofte 2 vejs - kan jeg sætte sådan en i, når diskanten sidder seperat for oven i døren. Har ikke meget forstand på det, men bassen i bilen spiller ikke særlig godt og vil gerne have lidt mere dybde i lyden. Jeg syntes det kunne være let, bare at udskifte den originale højtaler med en bedre højtaler i samme størrelse. Håber der er en som kan hjælpe mig med mit problem. De originale højtalere er på 6,5" og tweeter på 25 mm.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udskift org. højtalere
  • #1   15. mar 2013 -også meget gerne nogle forslag til nogle gode højtalere som ikke er alt for dyre, eller en godt sted og købe dem

  • #2   15. mar 2013 Det jeg i bund og grund gerne vil vide er om man kan købe nogle 2 vejs coaxial højtalere, og bytte dem ud med de originale højtalere, selvom der sidde en tweeter ovenover???

Kommentér på:
Udskift org. højtalere

Annonce