{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Peugeot 406 højtalere fra Pioneer {{forumTopicSubject}}

Peugeot 406
Årgang 2000

Vil have nye højtalere i bilen foran, er dette et godt køb ? og er det plug and play?

http://www.autobixen.dk/shop/pioneer-ts-q171c-peugeot-45763p.html

Jeg har en Alpine cde-104 bti headunit som det eneste, der skal ikke sættes ekstern forstærker i.

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 406 højtalere fra Pioneer
  • #1   18. mar 2013 Tja de er da marginalt bedre end de originale...

• #2   18. mar 2013 Cody: I egentlig forstand er en marginalt forbedring/ændring en uendelig lille ændring.
    Mener du så det er et rigtig dårligt køb? Eller hvordan skal jeg forstå det ?

• #3   18. mar 2013 Tja det var ikke en stavefejl... jeg er ikke fan af pioneers billigere højttalere... De vil nok spille bedre end de originale... Men tvivler stærkt på de vil spille så meget bedre at de vil være 1000 kr værd... Oven i det har jeg hørt original anlægget i en Pug 406... Jeg har hørt værre... Og derfor mener jeg også det kræver noget bedre udstyr at retfærdiggøre prisen...

• #4   18. mar 2013 Okay, tusind tak for dit svar.

• #5   18. mar 2013 Havde de større gule i min. Og selv de var noget skingre. Nu ved jeg ikke om din er ligesom min gamle 406 turbo. Men der var diskanten oppe under forruden og basserne i døren. Jeg tog ledn. Bag radioen og forlængede ned til askebægret og lagde delefiltrene der. Der går 2 ledninger ud fra radioen. Et sæt til diskant og et sæt til basserne.

Kommentér på:
Peugeot 406 højtalere fra Pioneer

Annonce