{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Avh3400dvd hjælp ipod driller {{forumTopicSubject}}

Hej BG Jeg har sådan en avh 3400dvd 2din skærm i min bil, og har inden for den sidste måned opført sig meget mærkeligt

Skal li siges at min ipod har været brugt i næsten et år fast i bilen og altid sidder til...
Kommer en dag ud og tænder og så står der bare "incompatible usb" og li meget hvad jeg gør virker det ikke.. Køre i bilen flere gange og står det samme hver gang.. 2 dage efter virker den igen..
Så den anden dag skriver den bare ED-09-6D på skærmen og ipod virker igen ikk.. og igen går der 1 dag før den virker...

Nogle der ved hvorfor den skriver disse ting ? kan det være fordi nogle stik sidder løst eller hvordan ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Avh3400dvd hjælp ipod driller
  • #1   25. mar 2013 Går udfra du bruger et specielt stik? Har haft lignende problem på min pioneer bt6300(1DIN flipskærm) jeg fandt ud af at stikket er meget følsomt og det ikke altid vil virker selvom man har sat det i præcist som man plejer... Der er kun én type stik og det er Pioneers eget. I'm not impressed, og det var ikke ligefrem billigt.

Jeg skal selv have sat en A2DP adapter til så jeg kan streame musik over bluetooth, er træt af det oldtids-kabel-pis:-)

• #2   3. apr 2013 Tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Avh3400dvd hjælp ipod driller

Annonce