{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.166 visninger | Oprettet:

Hjæææælp det strømtrækning fra motorrum driller (kia picanto 2013) {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver altså nød til at bede om hjælp nu.. jeg har prøvet og prøvet på at finde en vej fra motorrummet til kabinen i min splinter nye kia picanto.. Men det er som om jeg er lidt for blond til det..

Jeg er ikke så god til det der med biler, men lyden i bilen sådan standard er jo ikke den bedste..

Så nu har jeg været ude og købe nyt til bilen.. og der skal man jo gerne finde en måde at trække strøm fra batteriet..

Men det er dælme ikke lige så nemt som i den gamle golf.. lol

Er der nogen der kan forklare hvordan man gør/hvor?

På forhånd mange tak for hjælpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjæææælp det strømtrækning fra motorrum driller (kia picanto 2013)
  • #1   20. apr 2013 Under tæpperne, bag isoleringen, ved benpladsen kan der hvis du er heldige være nogle gummi proppe som giver dig afgang til motorrum.

• #2   20. apr 2013 Ahaa.. jamen tak for svaret smiley

Det vil jeg lige prøve at lure lidt på i morgen, og håber da at der er jackpot smiley

• #3   20. apr 2013 Jeg har bare lagt og kigget og kigget, og prøvet at putte ledningen ind hvor det ca. plejer og være muligt, men det kunne bare ikke lade sig gi' sig..

Prøvede at følge ledningerne fra sikringerne, og det førte bare ikke derhen hvor jeg håbede lol..

Men jeg kiggede dog ikke under tæppet.. er de ikke limet fast eller noget btw?

• #4   4. maj 2013 jeg ved godt dette indlæg indlæg er af ældre dato og at opretteren evt har fået lavet sit anlæg, men til andre der evt står i samme situation så er der intet direkte hul gennem firewallen til motorrummet. MEN..

der er et hul der hvor man åbner motorhjelmen ud i hjul kassen hvor det originale ledningsnet fører ud til motorrummet hvor det er muligt at fører sin 10-12mm2 +ledning ud, skrue derefter venstre forhjul af (førersiden)og afmonter plastikket rundt i hjul kassen og træk ledningen hen til næst hul hvor leningsnettet er ført igennem (du skal lave et lille hul i gummiet og fører den med igennem) og din +plus ledning vil nu være i motorummet og komme ud under forlygten, dette er samme måde dit orginale værksted vil gøre det på og du mister derfor ingen garani.

• #6   4. maj 2013 Tak for jeres svar smiley ja jeg har fået det fixet smiley

Men det var faktisk ikke så besværligt som jeg havde regnet med..

Der sidder faktisk en lille gummidut lidt over pedalerne, hvor der kommer ledninger ud.. Denne "dut" piller man lidt ud, og fører man sådan en ledning (tror det hedder installationsledning) igennem hullet, kan man faktisk føre den direkte ud i motorrummet smiley

Ledningen kommer bare ud et rimelig trængt sted, meeeeeen det kan lade sig gøre smiley

Kia har bare gjort det svært at regne ud haha... Men nemt nok når man har prøvet det før smiley

Tommy,
    Jeg skiftede bare paphøjtalerne ud, og satte en sub i smiley og det spiller tilfredsstillende nu smiley Og helt uden at skifte mit HU smiley

• #8   4. maj 2013 Hvordan kan det være at det ikke må være det?

• #9   4. maj 2013 Altså jeg puttede sådan en gummiting og isoleringstape på ledningen, således at den ikke bliver beskadiget af metalkanten..

Kommentér på:
Hjæææælp det strømtrækning fra motorrum driller (kia picanto 2013)

Annonce