1.166 visninger
|
Oprettet:
Hjæææælp det strømtrækning fra motorrum driller (kia picanto 2013) {{forumTopicSubject}}
Jeg bliver altså nød til at bede om hjælp nu.. jeg har prøvet og prøvet på at finde en vej fra motorrummet til kabinen i min splinter nye kia picanto.. Men det er som om jeg er lidt for blond til det..
Jeg er ikke så god til det der med biler, men lyden i bilen sådan standard er jo ikke den bedste..
Så nu har jeg været ude og købe nyt til bilen.. og der skal man jo gerne finde en måde at trække strøm fra batteriet..
Men det er dælme ikke lige så nemt som i den gamle golf.. lol
Er der nogen der kan forklare hvordan man gør/hvor?
På forhånd mange tak for hjælpen
aug 2007
Følger: 12 Følgere: 17 Biler: 4 Emner: 58 Svar: 983
apr 2013
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 17
Det vil jeg lige prøve at lure lidt på i morgen, og håber da at der er jackpot
apr 2013
Prøvede at følge ledningerne fra sikringerne, og det førte bare ikke derhen hvor jeg håbede lol..
Men jeg kiggede dog ikke under tæppet.. er de ikke limet fast eller noget btw?
mar 2013
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 1 Svar: 7
der er et hul der hvor man åbner motorhjelmen ud i hjul kassen hvor det originale ledningsnet fører ud til motorrummet hvor det er muligt at fører sin 10-12mm2 +ledning ud, skrue derefter venstre forhjul af (førersiden)og afmonter plastikket rundt i hjul kassen og træk ledningen hen til næst hul hvor leningsnettet er ført igennem (du skal lave et lille hul i gummiet og fører den med igennem) og din +plus ledning vil nu være i motorummet og komme ud under forlygten, dette er samme måde dit orginale værksted vil gøre det på og du mister derfor ingen garani.
apr 2013
Men det var faktisk ikke så besværligt som jeg havde regnet med..
Der sidder faktisk en lille gummidut lidt over pedalerne, hvor der kommer ledninger ud.. Denne "dut" piller man lidt ud, og fører man sådan en ledning (tror det hedder installationsledning) igennem hullet, kan man faktisk føre den direkte ud i motorrummet
Ledningen kommer bare ud et rimelig trængt sted, meeeeeen det kan lade sig gøre
Kia har bare gjort det svært at regne ud haha... Men nemt nok når man har prøvet det før
Tommy,
Jeg skiftede bare paphøjtalerne ud, og satte en sub i
apr 2013
apr 2013
Hjæææælp det strømtrækning fra motorrum driller (kia picanto 2013)