{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.984 visninger | Oprettet:

Boxter bass !!! {{forumTopicSubject}}

nogen som ved hvorfor min nye boxter bass, faktisk ikke spiller mere bass end min riesen 900watt gjorde... det er den her boxter --- Boxter 12 dB Warrior II Subwoofer

--------------------------------------------------------------------------------

Ny forbedret model
Boxter dB Warrior II, 12" Subwoofer, 1600 Watt RMS, 2,5" 2x2 Ohm Svingspole, kraftigt Alu chassis, 120 Oz. Magnet, Indvævede elitzetråde, stort Fatboy ophæng. Over 9 kg. Meget villig og her får du svar på tiltale, selv med meget små forstærkere. Et MUST for dB folket. Kabinet størrelse fra 25 L.

er det fordi at mit kabinet er for lille ?? http://www.thansen.dk/product.asp?c=686404604&n=1200268082&pn=1220721528

på forhånd tak...

MVH Ronnie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boxter bass !!!
  • #1   10. apr 2006 det er en blue tinum 4000watt... den spillede fint nok med den gamle bass, bortset fra at den bass ikke kunne følge med... og når jeg skruer op for den nye, så burde der jo komme mere og mere bass jo højere jeg skruer op ik ?? men det gør der ikke lige... kan det være kassen ??

• #2   10. apr 2006 boxter db warrior II er lavet til en lukket kabinet. det er simpelt derfor du ikke får ret meget bas ud af den..... i følge autohifi.dk bør kabinettet være en lukket kabinet på ca 26 liter.......

• #3   10. apr 2006 kassen er med dobbelte udgange, og den har jeg forbundet, og så brokoblet 2 udgange på forstærkeren !!! så den får 2000 watt fra hver udgang

• #4   10. apr 2006 jeg prøver at bygge den kabinet som er anbefalet fra boxter... tak for hjælpen drengeren !!! smiley

• #5   11. apr 2006 jah nu kan den forstærker jo nok ikke levere 4000w smiley men skidt med det...

det er meget sandsynligt at din kasse er forkert, det kan også være at din forstærker er indstillet forkert eller simpelthen ikke kan trække bassen...
    under alle omstændigheder behøver den ikke spille mere bass bare fordi der er kommet en anden bass på, der skal jo også skrues op på forstærkeren smiley

Kommentér på:
Boxter bass !!!

Annonce