{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.342 visninger | Oprettet:

Citroen C1 {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Jeg har en ven, jeg skal hjælpe med at få nogen nye højtalere i for og bag på hans sprit nye c1, han er rigtig træt af de std. højtalere der er monteret i den.

Jeg kan se at dørbeklædningen i bagdørende ikke har monteret højtalere..

Jeg vil derfor hører hvad folk har af erfaringer af montering af højtalere i en såkaldt c1'er. Vi snakker ikke om montering af flere tusinde af kroner, men bare udsk, af de forreste og montering af nogen i bagdørende..

Kom med jeres ideer og forslag..

Anders.. :-))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Citroen C1
  • #1   20. maj 2013 Se min smiley

  • #2   20. maj 2013 Ser fedt ud med virkelig gennemført opbygning! Jeg har bare fået besked på at de ikke vil have dem monteret i hattehylden fordi, de tid har barnevogn med, så derfor vil de gerne have dem monteret i bagdørende og i de forreste døre, spørgsmålet er så om man kan købe en færdiglavet beklædning bagtil smiley

  • #3   20. maj 2013 Hmmm, der kan jeg ikke hjælpe..

    Men så vil jeg anbefale at i kigger på et sæt 4" til forruden og så en af de der super flade aktive basser, til under forsædet.

    Da jeg købte min sad der kun 4" og en bas, det spillede rigtig godt.


  • #4   20. maj 2013 I min kammerats c1 skiftede jeg de 2 højtalere oppe ved forruden til nogle bedre. Og satte et komponent sæt i dørene ( det er bare og mærke op og skære et hul med en hobbykniv da plastikken i dørsiden er blød som smør).
    Og så monterede jeg en aktiv subwoofer under sædet. Det spiller rigtig fint, og så tager det absolut ingen plads


Kommentér på:
Citroen C1

Annonce