{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forstærkere
  • #1   4. jun 2013 Vælg den du bedst kan lide, de er lige dårlige.

• Tobias O
    Tobias O Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #2   4. jun 2013 Det er blot til et festivalsanlæg, som består af 1 sub og 2 højtalere med diskant og mellemtone. er det også for dårlige til det? budgettet rækker bare ikke længere, så derfor har jeg fundet frem til de to her.

• #3   4. jun 2013 Bare tænk på moms osv., det ligner den der Audiobahn er fra USA.. Men jeg havde Audiobahn anlæg i min gamle bil, der desværre brændte, men det spillede kanon! Det dog en 6-kanals forstærker, men ligner meget godt.. Jeg ville vælge Audiobahn, hvis pris ikke spiller nogen rolle smiley Det er mit bud

• #4   4. jun 2013 Find noget brugt, så sparer du også der

• Tobias O
    Tobias O Tilmeldt:
    feb 2013

#5   4. jun 2013 Ok, tak for din erfaring Steffen W.
    Ja, det er også planen. Jeg har fundet audiobahn forstærkeren til 500 kr. herinde og Xzound til 700 kr. på dba.dk, derfor tænkte jeg, at jeg lige ville høre, hvilken en jeg skulle vælge.

• #6   4. jun 2013 Ja køb brugt, kan ikke udtale mig om audiobahn men køber man xzound kunne man lige så godt have skyllet pengene i lokummet smiley

• Tobias O
    Tobias O Tilmeldt:
    feb 2013

#7   4. jun 2013 Jeg tror det bliver audiobahn så. smiley

• #8   4. jun 2013 Det er begge to forstærkere med billige kina komponenter. Ligesom Alpine, Hertz, Rockford Fosgate, JBL. og alt andet Mainstream mellemklasse anlæg. Køb heller Gladen, Eller Mosconi. Det er Kvalitet. Lavet i Sydkorea og Italien.

Kommentér på:
forstærkere

Annonce