{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Pioneer højtalere {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Har for nogle måneder siden købt en ny kia rio 1,2 active.
er ved at opgradere mit anlæg, men vil gerne holde min head unit standard. tror i det kan betale sig at smide et par

http://www.pioneershop.dk/bilstereo/hojttalere-og-subwoofere/pioneer-ts-1702i-autohojttaler

i bilen, eller ville dette ikke kunne betale sig, med den standard radio og uden forstærker??

Jeg har allerede fået monteret en pioneer ts-wx110a subwoofer i bilen, så det er for at få lidt klarer lyd, og mere diskant i ! smiley
bilen har ikke indbygget diskanter i stolperne, så fuldtone højtalere er den nemmeste løsning synes jeg.

På forhånd tak

KENNETH SVENDSEN


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pioneer højtalere
  • #1   11. jun 2013 med de højtalere kan du godt sætte dem i uden forstærker slevf. ville det være best med en lille for stærker men efter min meningn ville det ikke kunne betale sig

    ellers køb nogle lidt kraftige højtaler og en lille forstærker


  • #2   11. jun 2013 jeg havde købt JBL eller andet i stedet,. jeg har købt 6x9 og 5,25 i min polo, og de spiller bare elendigt foretil da jeg havde jbl i, trods píoneer var dyere ?


  • #3   12. jun 2013 tror i bare det ville være bedst at beholde de gamle mellemtone højtalere??
    tror i ikke at nogle nye højtalere kan give lidt klarer lyd osv.??

    kan ikke få forstærkere i uden at jeg skal skifte headunit, og det vil jeg helst gerne undgå! smiley



  • #4   12. jun 2013 du kan sagtes bare køre dem uden forstærker du vil bare ikke komme til at spille dem helt ud men mit råd er at du skal købe nogle højtalere der lige er en tand bedere
    altså i 800kr prisklassen så kan du få et par rigtigt gode pioneer højtalere


Kommentér på:
Pioneer højtalere

Annonce