{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW e46 Business CD
  • #1   22. jun 2013 Det kan sagtens lade sig gøre, har selv gjort det i min eget E46.
    Købte en omformer inde ved kod, hvorefter jeg tog højtaler ledningerne fra mine baghøjtaler og koblet til omformeren, dernæst trak jeg et signal kabel fra radioen, og et plus og minus fra batteriet, koblet phono kablerne til og så spillede det.

Den største operation er at trække det signal kabel, resten er lige ud af landevejen da battieriet sidder i bagagerummet, og højtaler ledninger kommer ud fra hattehylden.

• #2   22. jun 2013 Koed.dk

• #4   22. jun 2013 Præcis som
    Mochael beskriver det smiley
    Har selv lavet det i min egen e39 og en vens e39 smiley
    Dog tog vi i min vens bre signal kabel fra baglygten dvs. Når din baglygter lyser er din forstærker tændt.

Da vi ikke gad at trække et hele vejen igennem bilen smiley

Faktisk en hurtig og nem løsning tager 1 time smiley

• #5   22. jun 2013 Ps den er ganske fin den adapter Honda linker til den..

• #6   23. jun 2013 Skal det forståes som at phono opkoblingen til forstærkeren skal komme vi adapteren ved baghøjttalerne og baghøjttalerne så opkobles på forstærkeren?

• #7   23. jun 2013 Du skal sætte en ledning på dine baghøjtalere og selvfølgelig sætte dem til igen så de spiller..

Den ledninger skal så sættes sammen med adpteren fra hver sin højtaler.
    Det giver adpteren et lyd signal som den laver om til et phone signal så du sætter dit phone kabel i adapteren og over til forstærkeren.

Så mangler du en Remote (signal kabel fra radio) den der bestemmer hvornår din forstærker skal være tændt.
    Den plejer man at tage fra radioen. Så når din radio er tændt er sin forstærker også.

- mig og min kammi valgte at tage det signal kabel ved hans baglygte. Dvs hvergang han køre med lys på bilen er forstærkeren tændt (hvor tit køre man uden lys?)

Signal kablet skal bare være en plus ledning som der er ikke er konstant plus på så den ikke står og suger dit batteri smiley

Håber det hjalp dig lidt mere smiley

• #8   23. jun 2013 Super, tak for hjælpen!

Kommentér på:
BMW e46 Business CD

Annonce