513 visninger
|
Oprettet:
Din1 Hjælp {{forumTopicSubject}}
Hej står og skal købe en din1 og har kigget på disse 2
http://www.pricerunner.dk/pi/121-2809583/Bil-Audio-Video/Eonon-D1309-Produkt-Info
http://www.pricerunner.dk/pi/121-2769342/Bil-Audio-Video/Eonon-D1205-Produkt-Info
Hvad for en af disse 2 vil du vælge og det skal helst være med 3,5" skærm ellers gerne 7" men omkring 2-2500kr og helst ny. Kender ikke mærket men det har det jeg søger bluetooth og masser af udgange til anlæg og forskellige ting Skal være så mange udgange som muligt og USB og SD kort som kan læse 64gb og iphone osv
Hvis du kan finde noget bedre må du da gerne smide link ind.
aug 2012
Følger: 20 Følgere: 22 Biler: 10 Emner: 184 Svar: 1.480
Har selv måtte erfare at eonon, raasdal etc er noget lort.
Du får desværre ikke mere end du betaler for
dec 2012
Følger: 61 Følgere: 98 Biler: 17 Emner: 272 Svar: 795
aug 2012
Pioneer laver en ret lækkert app radio hvis du har iPhone.
Den nyeste appradio koster 3k ca, den ældre model koster ned til 2300. For nyt!
Der får du både lyd, navi, apps,telefoni, og pioneers super kvalitet og lækre design.
dec 2012
Følger: 61 Følgere: 98 Biler: 17 Emner: 272 Svar: 795
aug 2012
Fuck hvad der står på.. Men kvaliteten !!
Jeg har nu haft to billige, eonon og raasdal.
Begge havde jeg under 5 måneder før software fuckede up, skærm der ikke kunne køre ud og i. Windows system der ofte gik ned og frøs helt til.
Helt utrolig dårlige lodninger i ledningsnettet på anlægget, har selv måtte lodde rigtig mange ting på et eonon nyt.
Dårlig lydkvali, virkelig sløvt system.
Det eneste jeg har været nogenlunde tilfreds med på dem har været navigationsoftwaren (iGo).
I starten var jeg også rigtig glad for begge. Men tror mig, fejlene komme hen ad vejen. Har snakket en del med ICE-shop og jeg er ikke den første der bruger deres reperation-service.
I dag bruger jeg Pioneer.
bruger blandt andet et pioneer 2500bt med koblingslink til iPhone 5 i min gulpladebil.
Og det funker bare!
God kvali, god skærm, og iPhone apps direkte på anlægget samt fremragende Bluetooth lyd og telefoni.
Det samlede sæt med link til iPhone har koster mig 2300kr i Tyskland !!
Derudover skal du forberede dig på bogstaveligt talt at råbe når du taler i telefon hvis du vælger et af eonons/raasdals ha'ere med mikrofonen i selve enheden!
Din1 Hjælp