{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Død radio? {{forumTopicSubject}}

Jeg er løbet ind i et lille problem med min radio. Tomgangen i bilen står en smule lavt, så den kan godt gå i stå når man sætter den i drive hvis den er kold. Det skete så i dag, og jeg slukkede for radioen så jeg bedre kunne høre omdrejningerne da jeg startede igen. Så da jeg ville tænde for radioen igen var den held død. Det vil sige når man tænder den så står der "tuner" i et par sekunder, og så skriver den hvad for en station den står på, feks "voice". Men nu står der bare "tuner" hele tiden, og jeg kan slet ikke søge efter kanaler eller få det mindste lyd igennem (cd'en virker fint). MEN!!! Da jeg slukkede radioen trykkede jeg bare der hvor jeg normalt gør i min anden bil da de to radioer er meget ens. Bagefter fik jeg set at "off" egentlig er i den anden side, og at det var "mode" jeg havde fået trykket på. Så jeg prøvede at trykke på den igen, men der skete intet. Jeg har haft slukket radioen, og det hjalp heller ikke. Tyder det på den er gået i stykker, eller har jeg bare fået fucket indstillingerne godt og grundigt op?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Død radio?
Kommentér på:
Død radio?

Annonce